掃呢頁CODE去手機

2016年5月20日 星期五

康城2016:康城:Bella內衣着上身走光露紅底 內衣,,康城,羅子喬,Bella,底衫褲

呢個Look,被美國媒體評為可能是康城今年最性感打扮,唔知大家又贊唔贊成?!(右圖:CFP)在香港時間今日凌晨舉行的康城電影節主競賽電影《TheUnknownGirl》首映禮上,雖然有兩大中國超模助陣,不過論最搶鏡就絕對是穿火紅吊帶絲質內衣裙,真空上陣的19歲美國嫩模BellaHadid,其性感程度絕對令不少男士看得鼻血大流,難怪美國有傳媒形容Bella呢身打扮可能是康城今年最性感的打扮!她一出場 ...


呢個Look,被美國媒體評為可能是康城今年最性感打扮,唔知大家又贊唔贊成?!(右圖:CFP)

在香港時間今日凌晨舉行的康城電影節主競賽電影《The Unknown Girl》首映禮上,雖然有兩大中國超模助陣,不過論最搶鏡就絕對是穿火紅吊帶絲質內衣裙,真空上陣的19歲美國嫩模Bella Hadid,其性感程度絕對令不少男士看得鼻血大流,難怪美國有傳媒形容Bella呢身打扮可能是康城今年最性感的打扮!她一出場立即成為全場的焦點,不過「食得鹹魚抵得渴」,Bella顧得擺甫士又要不時向下望睇吓有冇走光,最終上樓梯時失手,被影到不慎露紅色底底。

除了Bella之外,同場還有其他國際級超模如Alessandra Ambrosio及Rosie Huntington-Whiteley等等,可謂靚人雲集。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!