掃呢頁CODE去手機

2016年5月20日 星期五

李佳芯:李佳芯嘆冇時間準備愛情 __,李佳芯,

Ali最近已經開始搣甩「狐狸精」形象。藝人李佳芯(Ali)逐漸搣走「狐狸精」形象,早前在劇集中飾演成熟女強人,成功「入屋」,其後又相繼與方中信同羅嘉良合作,演技受考驗!不過Ali在事業上一切順利,但對於感情就較為低調,早前與nowTV主持人陳炳銓爆相戀,她未有正面回應,更笑言演戲比感情來得容易,她說:「演技可以畀時間去練習,但係感情就冇得準備,覺得係睇緣分,唔係幻想就有,冇得諗,係需要時間同對方了 ...


Ali最近已經開始搣甩「狐狸精」形象。

藝人李佳芯(Ali)逐漸搣走「狐狸精」形象,早前在劇集中飾演成熟女強人,成功「入屋」,其後又相繼與方中信同羅嘉良合作,演技受考驗!不過Ali在事業上一切順利,但對於感情就較為低調,早前與nowTV主持人陳炳銓爆相戀,她未有正面回應,更笑言演戲比感情來得容易,她說:「演技可以畀時間去練習,但係感情就冇得準備,覺得係睇緣分,唔係幻想就有,冇得諗,係需要時間同對方了解。(劇接劇太忙冇時間了解?)依家都開始慣,最過意唔去係對屋企人,以前可以同屋企人飲茶,前排拍《律政強人》,見方sir(方中信)仲多過屋企人!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!