掃呢頁CODE去手機

2016年5月20日 星期五

胡杏兒:杏兒突襲送吻 李乘德嚇窒面都紅晒 杏兒,,李乘德,胡杏兒

呢條片,真係堅精彩㗎!藝人胡杏兒與丈夫李乘德婚後各有各忙。李乘德日前為了出席朋友婚宴到了台灣,而胡杏兒則在內地宣傳舞台劇。二人雖然分隔兩地,不過搞鬼嘅杏兒,就趁做完嘢之後靜靜雞去咗台灣送驚喜,仲直踩李乘德朋友嘅婚宴向老公送吻,不過就因為咁嚇親老公,搞到李乘德嚇到面都紅晒。唔知係老婆仍一面冧樣觀乎李乘德上載IG嘅短片,杏兒「突襲」李乘德前,李乘德喺酒席度談笑風生,身邊仲坐咗名靚女,然後胡杏兒就突然出 ...




其他影片:>>






呢條片,真係堅精彩㗎!

藝人胡杏兒與丈夫李乘德婚後各有各忙。李乘德日前為了出席朋友婚宴到了台灣,而胡杏兒則在內地宣傳舞台劇。二人雖然分隔兩地,不過搞鬼嘅杏兒,就趁做完嘢之後靜靜雞去咗台灣送驚喜,仲直踩李乘德朋友嘅婚宴向老公送吻,不過就因為咁嚇親老公,搞到李乘德嚇到面都紅晒。

唔知係老婆仍一面冧樣

觀乎李乘德上載IG嘅短片,杏兒「突襲」李乘德前,李乘德喺酒席度談笑風生,身邊仲坐咗名靚女,然後胡杏兒就突然出現,仲慢慢行去老公身後兼二話不說咀落老公度。雖然杏兒「出手」之前,李乘德身邊嘅朋友已經起哄,但杏兒初初錫落去嗰時,喺夜場見慣風浪嘅李乘德雖然未為意呢個係自己老婆,但仍露出一副冧樣,仲側起個頭,好似想人哋錫多佢一啖咁。

嚇到成個彈起

不過過咗幾秒之後,李乘德驚覺送吻嗰個係老婆,佢即刻好大反應,嚇到成個彈起,但仍不忘伸手攬攬愛妻。而杏兒呢個時候亦都笑晒咁,同老公又攬又錫,而在場嘅人士當然就係起哄

瘋狂玩自摑

同老婆纏綿完一輪後,塊面紅晒嘅李乘德突然起勢玩自摑,仲話:「我應該叫佢唔好錫我,因為我結咗婚。」呢個時候,李乘德唔單止面紅,仲連頸都紅埋,感覺上有啲激動。然後再上前同杏兒攬攬,而呢一刻,佢哋嘅朋友除咗笑呢對夫婦好可愛,仲笑李乘德塊面

紅晒添。條片最後亦都以李乘德嘅深情一吻作結。

雖然畀老婆突襲嚇一大跳,但李乘德事後依然將條片開心些牙去社交網,仲留言:「李太提早完成工作之後,飛咗去台北兼送咗一個意外驚喜畀我;雖然估唔到,但真係好開心,因為我都一段時間冇見佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!