掃呢頁CODE去手機

2016年5月20日 星期五

劉亦菲廣州宣傳遭撲跌 劇組籲理性追星 __,劉亦菲,

粉絲勁擔心啊。內地演員劉亦菲今晚九點左右喺廣州出席電影宣傳活動,而同粉絲互動嗰陣,突然有一名狂迷衝上台狂撲劉亦菲,搞到劉亦菲成個人跌咗落地!呢吓撲落地就犀利喇,劉亦菲連頭髮都飛起埋,足證狂迷嗰吓飛撲力度幾咁強勁。由於當時現場情況好混亂,一度有消息指劉亦菲喺事件入面腿部受傷,仲有指涉事男子已經畀警員帶走咗。由於事件實在太誇張,劇組即晚就發咗聲明,解釋番事發嘅經過,但卻未有明言劉亦菲在事件中跌倒,並謂 ...


粉絲勁擔心啊。

內地演員劉亦菲今晚九點左右喺廣州出席電影宣傳活動,而同粉絲互動嗰陣,突然有一名狂迷衝上台狂撲劉亦菲,搞到劉亦菲成個人跌咗落地!呢吓撲落地就犀利喇,劉亦菲連頭髮都飛起埋,足證狂迷嗰吓飛撲力度幾咁強勁。由於當時現場情況好混亂,一度有消息指劉亦菲喺事件入面腿部受傷,仲有指涉事男子已經畀警員帶走咗。

由於事件實在太誇張,劇組即晚就發咗聲明,解釋番事發嘅經過,但卻未有明言劉亦菲在事件中跌倒,並謂已即時報警處理:「某粉絲因過度激動而突然翻越隔離鐵馬,衝上舞台,對劉亦菲小姐造成了驚嚇。現場保安及時阻止了該粉絲的過激行為,限制其行動,將劉亦菲等安全護送出現場,並當場撥打110報警。廣州警方隨即抵達現場進行了取證調查工作。」

劇組在聲明中又透露劉亦菲在事件中並未受傷,並強調她受到驚嚇,劇組就此向劉亦菲及其粉絲表達慰問及歉意,並謂對肇事狂迷保留法律追究權利。劇組最後更呼籲追星粉絲要保持理性:「懇請粉絲要保持理性追星,用愛護,來回報所支持的偶像。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!