網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月3日 星期二

【直擊4D騷】黎明力撐廣東話 __,黎明,

大家一齊講廣東話啦!黎明近日被封勁貼地偶像,他更在演唱會上撐廣東話,唱完第4首歌,他說:「好開心喺呢度見到每一位朋友,見到一啲識嘅朋友,唔同場合可以見到唔同朋友,有唔同感覺,我都好多謝上天賜呢個機會畀我。呢度有外地朋友,台灣、馬來西亞、紐約、武漢……」之後以普通話續說:「Beijing,我知道!」接着Leon講了一番撐廣東話的說話,他以廣東話說:「其實好多時內地朋友講廣東話都好叻,唔使講普通話,講 ...


大家一齊講廣東話黎明近日被封勁貼地偶像,他更在演唱會上撐廣東話,唱完第4首歌,他說:「好開心喺呢度見到每一位朋友,見到一啲識嘅朋友,唔同場合可以見到唔同朋友,有唔同感覺,我都好多謝上天賜呢個機會畀我。呢度有外地朋友,台灣、馬來西亞、紐約、武漢……」之後以普通話續說:「Beijing,我知道!」接着Leon講了一番撐廣東話的說話,他以廣東話說:「其實好多時內地朋友講廣東話都好叻,唔使講普通話,講 ...


大家一齊講廣東話

黎明近日被封勁貼地偶像,他更在演唱會上撐廣東話,唱完第4首歌,他說:「好開心喺呢度見到每一位朋友,見到一啲識嘅朋友,唔同場合可以見到唔同朋友,有唔同感覺,我都好多謝上天賜呢個機會畀我。呢度有外地朋友,台灣、馬來西亞、紐約、武漢……」之後以普通話續說:「Beijing,我知道!」

接着Leon講了一番撐廣東話的說話,他以廣東話說:「其實好多時內地朋友講廣東話都好叻,唔使講普通話,講真,唔信你試吓!內地同事同我講普通話,我反而聽唔明,我話:『不如你講番廣東話。』」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!