網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月3日 星期二

【Follow咗未?】倪晨曦升呢零瑕疵女神 __,女神,倪晨曦,

倪晨曦真係好靚好有仙氣!做到女神一啲都唔意外,大家不妨都做「人肉搜尋器」搵佢IG睇吓!一定唔會後悔!現年28歲嘅模特兒倪晨曦(Elva),入行多年嘅佢,近日做咗美容公司代言人,之前就為咗個廣告影咗輯硬照,雖然冇露「事業線」,只係露出一對修長嘅美腿,不過竟然成功引起網友嘅注意!再加上識得兩文三語(講普通話同英文仲好流利)嘅Elva,早年仲加入now做主持,而本身教開瑜伽嘅佢,網友又發現佢而家喺Viu ...


倪晨曦真係好靚好有仙氣!做到女神一啲都唔意外,大家不妨都做「人肉搜尋器」搵佢IG睇吓!一定唔會後悔!

現年28歲嘅模特兒倪晨曦(Elva),入行多年嘅佢,近日做咗美容公司代言人,之前就為咗個廣告影咗輯硬照,雖然冇露「事業線」,只係露出一對修長嘅美腿,不過竟然成功引起網友嘅注意!再加上識得兩文三語(講普通話同英文仲好流利)嘅Elva,早年仲加入now做主持,而本身教開瑜伽嘅佢,網友又發現佢而家喺ViuTv教瑜伽,仲不時着住背心仔咁整出難度高嘅動作,雖然只係微露出少少「事業線」,不過網友都話已經夠晒滿足,大讚佢有仙氣,係「遲來的女神」!

網友對有興趣嘅嘢,真係點都唔會放過!唔少網友化身「人肉搜尋器」,即刻起Elva底!離開咗模特兒公司嘅Elva,依家已經做咗Youtuber,教人化妝、美容同分享自己嘅所見所聞!教得化妝緊係唔少得要素顏上陣,Elva當然冇有怕,喺鏡頭面前素顏示人,網友大讚佢係冇P圖嘅情況之下,完全係零毛孔、零瑕疵,仲要皮光肉滑,真係令人好羨慕呀!

除此之外,Elva原來入行前,喺2005年參加過多倫多華裔小姐,仲拎埋冠軍,之後第二年就嚟香港參加2006年華姐比賽,而香港代表就係葉翠翠(唔知大家有冇印象?),可惜佢三甲不入,之後就返咗加拿大繼續讀書,畢業之後先係嚟香港發展簽約模特兒公司,發展佢嘅模特兒事業。有網友話Elva生得咁靚,點解會三甲不入,紛紛咁替佢感到不值添!

而喺呢個科技發達嘅年代,每人都肯定有instagram,用嚟睇下朋友有冇更新近況,仲有梗係用嚟Follow吓明星Elva個IG有成35萬個網友follow,個個都大讚佢夠貼地夠真,點解呢?因為佢Upload大部分嘅相都係素顏照,生活照同瑜伽照囉!唔信?《東網》精選幾張畀大家,等大家慢慢欣賞喇!

網友有話兒:

mxxx:集集都有睇ELVABB

行xx肉:我覺得選贏華姐果(嗰)排有仙氣過依家

黃xx:17歲選華姐果(嗰)時已經超靚

100分xx:佢真係靚到,笑個(嗰)時係有陣仙氣散出黎(嚟)。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!