掃呢頁CODE去手機

2016年5月24日 星期二

平時少聯絡!曾江唔介意同謝賢再去旅行 __,曾江,謝賢,

曾江(左圖)話唔介意同謝賢一齊去旅行,唔知謝賢又肯唔肯呢?藝人曾江於西貢拍攝ViuTV節目《瑪嘉烈與大衛系列綠豆》外景,是次屬於客串性質的他,已多年沒有拍劇,被問是否難不倒他?曾江說:「有好同唔好,如果早啲有劇本有時間消化,冇得早啲拎劇本嘅話,要演得細膩啲就難啲!」他謂已有10年沒有在港拍劇,至於會否想多點拍劇?他說:「唔係想唔想,要體力支唔支持到,我82歲喇,日日捱會支持唔到。」又謂望劇組對自己 ...


曾江(左圖)話唔介意同謝賢一齊去旅行,唔知謝賢又肯唔肯呢?

藝人曾江於西貢拍攝ViuTV節目《瑪嘉烈與大衛系列綠豆》外景,是次屬於客串性質的他,已多年沒有拍劇,被問是否難不倒他?曾江說:「有好同唔好,如果早啲有劇本有時間消化,冇得早啲拎劇本嘅話,要演得細膩啲就難啲!」他謂已有10年沒有在港拍劇,至於會否想多點拍劇?他說:「唔係想唔想,要體力支唔支持到,我82歲喇,日日捱會支持唔到。」又謂望劇組對自己有要求。

同謝賢少聯絡

至於可會期待劇集播出?他笑謂:「唔好同人講,我都冇睇過!(有否留意新電視台節目?)冇咩睇,但有睇『兩個唔咬牙』去旅行囉(指《跟住矛盾去旅行》),呢啲組合都肯去,我真係服咗佢!(搵你都會肯去?)會考慮,我呢世人都同人唔咬牙架啦,(指謝賢?)唔好講人嘞!(同佢有冇聯絡?)平時都冇咩聯絡。(如果同謝賢去都肯?)有咩唔肯呀?」

右耳失九成聽覺

此時林保怡出現,並笑指叫曾江轉話題,林保怡指二人多年前在無綫合作《非常保鑣》,亦曾在內地合作,大讚對方好戲。另外,林保怡見曾江戴上助聽器,即謂:「我爸爸都係用呢個(助聽器),係好嘢嚟㗎!」曾江謂右耳已有九成聽不到聲音,故需要戴助聽器。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!