掃呢頁CODE去手機

2016年5月24日 星期二

甄詠珊:為愛情退出娛圈 甄詠珊唔會再試 __,甄詠珊,

甄詠珊(右)4年前為男友退出娛樂圈。甄詠珊4年前忽然退出娛樂圈,最近卻又離奇回歸,宣布:「我返來啦!」日前甄詠珊接受有線娛樂新聞訪問時,直認4年前為愛而毅然退出,甄詠珊透露:「4年前識咗個男仔,感情好到就快談婚論嫁,後來佢出咗一啲狀況,需要人照顧,我就全身退出幕前照顧佢。不過半年前我哋已經分咗手,所以我又決定復出!」闊別4年,娛圈已經大不同,甄詠珊相信對佢影響不大:「其實呢幾年來都經常有人叫我復出 ...


甄詠珊(右)4年前為男友退出娛樂圈。甄詠珊4年前忽然退出娛樂圈,最近卻又離奇回歸,宣布:「我返來」日前甄詠珊接受有線娛樂新聞訪問時,直認4年前為愛而毅然退出,甄詠珊透露:「4年前識咗個男仔,感情好到就快談婚論嫁,後來佢出咗一啲狀況,需要人照顧,我就全身退出幕前照顧佢。不過半年前我哋已經分咗手,所以我又決定復出!」闊別4年,娛圈已經大不同,甄詠珊相信對佢影響不大:「其實呢幾年來都經常有人叫我復出 ...


甄詠珊(右)4年前為男友退出娛樂圈。

甄詠珊4年前忽然退出娛樂圈,最近卻又離奇回歸,宣布:「我返來」日前甄詠珊接受有線娛樂新聞訪問時,直認4年前為愛而毅然退出,甄詠珊透露:「4年前識咗個男仔,感情好到就快談婚論嫁,後來佢出咗一啲狀況,需要人照顧,我就全身退出幕前照顧佢。不過半年前我哋已經分咗手,所以我又決定復出!」

闊別4年,娛圈已經大不同,甄詠珊相信對佢影響不大:「其實呢幾年來都經常有人叫我復出,尤其我的粉絲,離開嘅時間應該唔係蝕嘅,重新返來我會急起直追,現階段會專心工作!」問到如又遇上鍾情男,會否再次為愛淡出?她斬釘截鐵表示不會:「一定唔會!過去嘅,令我有所經驗,所以唔會後悔,但依家我真係會事業為先!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!