掃呢頁CODE去手機

2016年5月24日 星期二

【#貼地詩】麥明詩得一日假 都去球場貼身服侍男友林作 __,麥明詩,林作,

「十優港姐」麥明詩(Louisa)呢期好紅,紅在俾人話佢喺節目無限loop「劍橋」,俾網民封為「堅離地詩」。最近佢長留深圳拍大台劇,不過港姐冠軍只得到新人待遇,試過09到拍攝場地,到晚上6點先埋位,呆等足足9粒鐘,仲試過同大陸臨時演員坐同一駕車,局哽臭汗味!10A港姐變大台新丁,明明係「人生勝利組」嘅Louisa,忽然由天堂跌落凡間,仲俾網民歸邊為失敗組,認真唔好受,好彩身邊都有個護花男友林作頂住 ...




其他影片:>>






「十優港姐」麥明詩(Louisa)呢期好紅,紅在俾人話佢喺節目無限loop「劍橋」,俾網民封為「堅離地詩」。最近佢長留深圳拍大台劇,不過港姐冠軍只得到新人待遇,試過09到拍攝場地,到晚上6點先埋位,呆等足足9粒鐘,仲試過同大陸臨時演員坐同一駕車,局哽臭汗味!10A港姐變大台新丁,明明係「人生勝利組」嘅Louisa,忽然由天堂跌落凡間,仲俾網民歸邊為失敗組,認真唔好受,好彩身邊都有個護花男友林作頂住。而對住男友,呢位「人生勝利組」即時「堅貼地」,做返一個普通貼地女朋友。噚日下晝四點,唔使開工嘅Louisa,喺屋企附近join咗男友後,林作架白色戰車,就直駛向九龍仔公園足球場。原來本身有踢開波嘅林作,噚日喺九龍仔有場比賽,而只得一日假嘅Louisa,就抽時間做跟得女友,到球場撐男友。林作落場前,當住女友面前剝衫又剝褲,不過Louisa就冇乜尷尬樣喎。有女友助陣,林作嗰隊最終以2-0勝出。而着住白色緊身上身衫、加高叉牛仔裙嘅Louisa,全程喺球場側邊,貼住草地坐,仲不經意露出嘅白滑長腿吸晒睛,不過由於烈日當空,草地又多蚊蟲,戴住超嘅Louisa,惟有幫對腳狂搽蚊怕膏。之後佢就一邊睇書一邊幫男友吶喊助威,見男友口喝,仲飛奔跑去場外嘅汽水機,幫男友仲幫埋其他隊友買水,呢個廿四孝女友,認真唔話得。

(攝影:畢紹基、潘冠恩) 好多肉! 反光肚腩!
白滑長腿…… 唔止吸睛,仲吸咗好多蚊飛過嚟! 噚日林佢嗰隊擺出5-4-1陣式,做前鋒嘅佢,為球隊助攻,最後贏2比0。
收到男友order後,Louisa開始向場外狂奔。 諗咗一陣,最後買咗幾枝水。 攞到一手都係。
再九秒九走返去球場。 未踢波前,林作先到女友家中接咗佢先。

鍾意就快D Share啦!