掃呢頁CODE去手機

2016年5月11日 星期三

【男友家過夜】與大陸演員曹雲金當街錫 江若琳認戀情:希望能給我祝福 __,大陸,江若琳,中國,

江若琳(Elanne)早年同吳卓羲、寰宇老闆林小明、大陸劇《步步驚心》扮演十三哥嘅袁弘,仲有形象設計師MarcoChan等傳過緋聞,今日又有內地報道爆,江若琳同內地相聲演員曹雲金拍拖,「相聲」係指一種曲藝用講笑話、滑稽問答及說唱方法,引起觀眾發笑,而曹雲金就係著名相聲演員郭德綱嘅愛徒,曹雲金離開相聲社團德雲社之後,繼續相聲事業,又拍過多部影視劇。曹雲金日前現身北京機場,原來去接江若琳機,江若琳投懷 ...


江若琳(Elanne)早年同吳卓羲、寰宇老闆林小明、大陸劇《步步驚心》扮演十三哥嘅袁弘,仲有形象設計師Marco Chan等傳過緋聞,今日又有內地報道爆,江若琳同內地相聲演員曹雲金拍拖,「相聲」係指一種曲藝用講笑話、滑稽問答及說唱方法,引起觀眾發笑,而曹雲金就係著名相聲演員郭德綱嘅愛徒,曹雲金離開相聲社團德雲社之後,繼續相聲事業,又拍過多部影視劇。曹雲金日前現身北京機場,原來去接江若琳機,江若琳投懷送抱,之後二人返咗曹雲金位於通州嘅別墅,據知二人早前一齊合作拍新戲,唔通佢哋拍戲生情,最終戲假情真!據報道指,翌日佢哋晏晝,曹雲金同江若琳坐車駛出別墅,直奔三裏屯嘅太古裏南區,當時曹雲金向友人介紹呢位姑娘:「這是我的……」不過在場記者聽唔清楚,佢介紹江若琳係佢嘅邊位,跟手佢哋一齊行超市,之後曹雲金同江若琳又去咗一間蛋糕店買雪糕食,似足熱戀中嘅情侶。二人感情確係相當穩定,第三日下午,曹雲金同江若琳再次出門,去通州萬達嘅永輝超市,原來曹雲金嘅媽咪都有同行,即係已經發展到見埋家長嘅階段,江若琳仲好識do,主動為曹母買雪糕,同曹母傾偈講笑,相處幾融洽,又甜蜜咁餵曹雲金食雪糕,樂做「新抱仔」,之後「一家三口」去買餸,未知係唔係當晚想整大餐,不過江若琳都扶住曹母,似乎早已融入曹家,話晒江若琳同曹雲金都已到適婚年齡,二人情投意合,估計都好事近!曹雲金同江若琳第四日再次去機場,在大庭廣眾之下,曹雲金竟然主動錫江若琳,好唔捨得對方,跟手江若琳拖喼準備辦理登機手續,要同男友仔分開啦!《蘋果》今日都問過江若琳,佢回應新戀情:「最平常不過的事情,正常的發展,希望大家能給我祝福!知道大家一直都很關心我,謝謝大家!我會繼續好好的生活,也會繼續努力在我的工作上面!」

二人拍拖食雪糕… (全明星探圖片) 翌日二人又同曹母一齊行超市。 (全明星探圖片) 佢哋又食雪糕,仲餵埋男友食…認真夠甜蜜! (全明星探圖片)
江若琳成程同曹母孖住行。 (全明星探圖片) 最後一日,江若琳要上機,情到濃時,忍唔住要錫錫… (全明星探圖片)

鍾意就快D Share啦!