網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月24日 星期二

畀返個位你? 網民:睬你都傻 __,

有人在港鐵車廂內被一名大叔要求「畀返個位我」。(fb群組「TaiPo大埔」圖片)相信大家都有不少乘搭港鐵的經驗,車廂通常擠滿人,千辛萬苦上到車已經好開心,如果有位可坐,就如中獎一樣,但如果你剛坐下,就被人要求讓出座位你會如何反應呢?網民EliotWong日前就在facebook群組「TaiPo大埔」貼文,表示她從長沙灣搭港鐵到太子,上車後見有座位便坐下,但過了一會,一名中年大叔走到貼文者座前表示, ...


有人在港鐵車廂內被一名大叔要求「畀返個位我」。(fb 群組「Tai Po大埔」圖片)

相信大家都有不少乘搭港鐵的經驗,車廂通常擠滿人,千辛萬苦上到車已經好開心,如果有位可坐,就如中獎一樣,但如果你剛坐下,就被人要求讓出座位你會如何反應呢?

網民 Eliot Wong 日前就在 facebook 群組「Tai Po大埔」貼文,表示她從長沙灣搭港鐵到太子,上車後見有座位便坐下,但過了一會,一名中年大叔走到貼文者座前表示,那個位置剛剛是他坐的,但落錯車,要求貼文者「畀返個位佢」,由於貼文者只乘搭兩個站,所以都讓回座位。

貼文者又在貼中問網民,如果遇到相同情況會怎樣處理。很多網民都覺得大叔的要求很不合理,認為無人有權「預留」公共交通的座位。有些網民提供方法來應對,例如「問佢個位租咗定買咗」、「話你買咗,叫佢畀返租金你 」、「(跟大叔說)你坐之前,其實我已經坐了一段時間 」,亦有部份網民則認為多一事,不如少一事,既然他開到口,都會讓給他。

網民有話說

Calvin Chiu:當聽唔到

Jojo Chan:咁無奈 我會比番佢

Devill Hoyi:坐開?佢買左? 地鐵有劃位服務?佢吾去搭的士?

Cheung Ho Man:你同佢講,個位上星期上網同新聞部book左咖喇。

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!