網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月24日 星期二

譚詠麟:【半世友情】摯友離世 阿倫助圓紅酒夢 __,阿倫,譚詠麟,

阿倫流下男兒淚,誓要瞓身幫摯友圓夢。樂壇校長譚詠麟(阿倫)是性情中人,一首唱到街知巷聞的《朋友》便知道阿倫對友情的重視。去年是阿倫入行40周年,身邊一位摯友馬達昌(阿豬)於兩年前早有先機,提議為阿倫推出限量版紅酒慶祝入行40周年大日子,紅酒順利面世之時,摯友卻突然離世,失去如同至親的「兄弟」,令阿倫深受打擊!而這支紅酒正代表着兩人的「半世友情」,回憶與摯友種種往事點滴,硬漢子阿倫面對鏡頭亦難忍男兒 ...


阿倫流下男兒淚,誓要瞓身幫摯友圓夢。

樂壇校長譚詠麟(阿倫)是性情中人,一首唱到街知巷聞的《朋友》便知道阿倫對友情的重視。去年是阿倫入行40周年,身邊一位摯友馬達昌(阿豬)於兩年前早有先機,提議為阿倫推出限量版紅酒慶祝入行40周年大日子,紅酒順利面世之時,摯友卻突然離世,失去如同至親的「兄弟」,令阿倫深受打擊!而這支紅酒正代表着兩人的「半世友情」,回憶與摯友種種往事點滴,硬漢子阿倫面對鏡頭亦難忍男兒淚,更誓要瞓身幫摯友「圓夢」完成最後心願。

在大家眼中一支紀念阿倫入行40周年而推出的紅酒,在阿倫心裏卻有着極深層意義,代表着與故友馬達昌的承諾及夢想,阿倫說:「我認為呢隻酒係一隻『有情有義』嘅酒,嗒落去有味道嘅,同埋係長情嘅酒嚟嘅,希望大家會鍾意!」他更細說推出紅酒的來龍去脈。

圓「阿豬」遺願

阿倫:譚詠麟 記:記者

阿倫:呢個原意係出自我一位好朋友叫馬達昌,係我中學嘅同學,大家好好朋友,男仔叫「打波子打大,玩泥沙玩大」嗰種,甚至佢移民咗澳洲返嚟香港,佢都係住我屋企咁熟嘅!以前佢喺內地做醫療器材投資,近年轉咗型做酒生意,我上年(入行)40周年,兩年前佢提議不如我幫你出隻酒慶祝40周年我哋一路慢慢開始傾,佢唔只幫我做,佢都有幫阿叻(陳百祥)做咗支酒,係我叫佢同阿叻做,我話既然做開,就幫阿叻做先試一試,阿叻嗰隻都好嘢,好受歡迎,酒評方面都好好,跟住就做我呢支喇!不過,中間發生咗件事,發生嘅過程就係……我呢位好同學、好朋友喺舊年年尾過咗身。據我所知因為佢參加一個酒展,就辛苦得滯,嗰幾日係咁應酬,又應酬啲酒商、買家,變咗身體負荷唔到咁重嘅壓力(阿倫開始眼濕濕),暈咗,就咁失救……

記:當時佢唔喺香港出事?

阿倫:(雙眼通紅)佢當時係喺大陸參加一個酒展,就咁過咗身。我同佢太太講,雖然阿豬……我一直叫佢花名阿豬,雖然阿豬過咗身,但我會將佢嘅希望、將佢嘅意願同諗法, 係會Carry出嚟,係會繼續……

同阿豬勁煙韌

記:阿豬係你圈外朋友中感情最要好?

阿倫:細個我同佢住得好近,佢住丹拿山,我住健康邨,咁我哋放學就猜,贏咗嗰個就喺佢住嗰度嘅巴士站落車,但又咁喎,如果我輸,佢又陪番我行返屋企,而我見佢咁辛苦陪我,我又陪番佢行返去,如是者每次放學又來又回五、六次,中間行嚟行去,你話去到幾無聊呢,男仔做朋友都可以去到咁煙韌嘅!

記:當時接到好朋友呢個噩耗, 點樣面對同開解自己呢?

阿倫: 佢臨出發去酒展前兩日就喺我屋企食飯……(一度哽咽,未能說出話)……唔……

記:回想起嗰餐飯有冇講過啲特別說話?

阿倫:(雙眼通紅,幾度語塞)咁就……Sorry!Sorry!佢話,佢應承佢老婆,佢希望呢兩年之內做起呢隻酒,令佢老婆生活過得好啲!

酒評攞93分

記:遺憾未能與故友雙雙分享成果?

阿倫:(強忍淚水)有啲有啲真係……(哽咽心痛)我最覺得唔抵就係……(眼眶有淚)……Sorry!就係佢享受唔到個成果……(收起悲痛情緒稱讚阿豬)不過,都好,今次佢好爭氣,最近做咗一個Wine Rating(酒評)話呢隻酒非常之好,脫穎而出好高分,喺酒嘅年份各樣,好似酒評家畀到93分,User都畀92分,入面有好多酒嘅,有我嗰隻,有阿叻嗰隻,有廖碧兒嗰隻,又有劉嘉玲嗰隻、姚明、碧咸、再有George Clooney(佐治古尼),呢次佢(阿豬)真係爭氣,唔知係咪在天有靈,贏得好好嘅評語,仲係最高分添!

記:助阿豬完成遺願?

阿倫:希望Carry到佢想法帶出嚟幫到佢嘅太太豬乸。

記:當初係阿豬親身到意大利酒莊挑選?

阿倫:係呀!佢親手揀,我都信佢眼光㗎!

記:你有畀意見?

阿倫:我就話阿豬,你啱啱呢幾年先開始做酒,因為酒我都飲咗好多年,意大利酒同法國酒唔一樣,意大利酒個地域性同埋天氣唔同、泥土唔同、葡萄亦唔一樣。而法國酒喺內地都有好多,如果再同人競爭法國酒反為唔好,但意大利酒就啱喇,貨價、年份、酒嘅質量、葡萄各樣呢,做意大利酒反而有市場,而阿豬都好信我,跟住就搵咗呢個意大利酒莊嘅老闆幫我做咗呢隻酒。

相約遊酒莊變「失約」

記:紅酒反應好,更被酒評家推崇,可令你有信心再推出新酒?

阿倫:我自己就冇乜所謂,我就希望阿豬對佢太太嘅承諾係實現到嘅,都變咗幾瞓身幫佢做呢件事。

記:「Alan Tam 40th Anniversary」紅酒有Golden Label及Silver Label兩款,你覺得邊種適合男士,邊種適合女士?

阿倫:我覺得Golden Label嗰隻係Fruity啲,女仔容易入口啲,問朋友都咁覺得。

記: 點解同ROCCA酒商合作?

阿倫:因為阿豬同佢哋都有合作開,係意大利四大酒莊之一,輪到佢呢代係最叻做生意同埋有誠意嘅,阿豬每年都有去佢酒莊度住同玩,本來係約咗叫我今年一齊去,咁……依家又變咗酒莊老闆嚟香港見,同埋佢知道今次支酒獲好評,所以我準備開一個祝捷會請佢出席,佢會送番紀念品畀我。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!