掃呢頁CODE去手機

2016年5月10日 星期二

遭苑仔「施暴」 黃光亮:得佢唔x怕我 __,黃光亮,

其實佢哋好老友!演員黃光亮、苑瓊丹、陳山聰等在葵芳出席無綫劇集《火線下的江湖大佬》宣傳。黃光亮與苑瓊丹宣傳時不停鬥嘴,黃光亮歪音「爆粗」,眾人起哄要兩人咀嘴,苑瓊丹命令其他演員將黃光亮按在台上,任由她「施暴」,她說:「我唔咀你我唔姓苑。」隨後作勢咀黃光亮,黃光亮則硬晒軚就犯。黃光亮爆晒粗黃光亮受訪被問到有何感覺?他笑說:「冇感覺,係佢強暴我,大家應該明白強姦同做愛嘅分別。我未試過畀老女人強姦,大家 ...


其實佢哋好老友!

演員黃光亮、苑瓊丹、陳山聰等在葵芳出席無綫劇集《火線下的江湖大佬》宣傳。

黃光亮與苑瓊丹宣傳時不停鬥嘴,黃光亮歪音「爆粗」,眾人起哄要兩人咀嘴,苑瓊丹命令其他演員將黃光亮按在台上,任由她「施暴」,她說:「我唔咀你我唔姓苑。」隨後作勢咀黃光亮,黃光亮則硬晒軚就犯。

黃光亮爆晒粗

黃光亮受訪被問到有何感覺?他笑說:「冇感覺,係佢強暴我,大家應該明白強姦同做愛嘅分別。我未試過畀老女人強姦,大家都夢寐以求。(開工都玩到咁癲?)唔會,我角色好嚴肅。劇裏面係人都怕我,得苑仔唔x怕我。」

苑瓊丹受訪時笑言除了黃光亮媽媽及老婆,只有她可以對付黃光亮。問到苑瓊丹咀黃光亮的感覺?她笑說:「普通,係個口大啲,好似屎坑吸住個口咁。(黃光亮話畀你強暴?)邊有女人會強姦佢,佢執到啦。有女人強暴佢,除咗可以宣傳劇集,仲有個滿足感。」苑瓊丹又大讚黃光亮好努力演好角色。

成日抽陳山聰水

苑瓊丹與陳山聰跳辣身舞,乘機向陳山聰「抽水」,玩遊戲時又叫觀眾撫摸陳山聰,該女觀眾亦不客氣喪捽陳山聰胸肌。問苑瓊丹叫觀眾摸陳山可擔心他會嬲?苑瓊丹說:「唔會,我都摸過好多次,一件會污、兩件穢,佢都知係為咗宣傳效果好,為工作啫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!