掃呢頁CODE去手機

2016年5月10日 星期二

謝安琪鬆口氣 網民批《殭》收視差衰劇本 __,《殭》,謝安琪,

謝安琪鬆口氣網民批《殭》收視差衰劇本3,306views│2016年05月10日一個星期播足7集嘅《殭》,終於播到去陳凱琳變殭屍,不過班觀眾就睇到僵硬晒,搞到收視插水式下跌,唔夠廿點。有人就賴謝安琪陀衰家,戲屎問題累低收視,不過最近有網民喺討論區討論《殭》衰咩,睇返啲原因,謝安琪都唔係主因喎!唔少網民話套戲講到啲特效點點已經冇咩預期,不過知道大台去到荷蘭取景,咁大陣仗應該會好好睇。但係唔少網民都話 ...






  • 其他影片:>>






  • 謝安琪鬆口氣 網民批《殭》收視差衰劇本
  • 3,306 views│2016年05月10日
  • 一個星期播足7集嘅《殭》,終於播到去陳凱琳變殭屍,不過班觀眾就睇到僵硬晒,搞到收視插水式下跌,唔夠廿點。有人就賴謝安琪陀衰家,戲屎問題累低收視,不過最近有網民喺討論區討論《殭》衰咩,睇返啲原因,謝安琪都唔係主因喎!

    唔少網民話套戲講到啲特效點點已經冇咩預期,不過知道大台去到荷蘭取景,咁大陣仗應該會好好睇。但係唔少網民都話冇諗過個故仔會拖長嚟做,加上太多人物關係,搞到成條線都支離破碎。講講下,又係喎! 先嚟鄭嘉穎同阿Kay,之後再去到有陳凱琳,加埋黃又南嘅何年感情線,仲有陸永條感情線,真係睇到頭都痛埋。

    唔少網民都話《殭》收視差,最大問題就係編劇同導演身上,演員都唔算差。大台就話個故事太潮,預咗收視流失。其實亞視套《我和殭屍有個約會》喺當年推出嘅時候,真係潮流尖端,到依家都仲有人loop緊,睇怕大台都係正視下問題,唔好自high啦!

    鍾意就快D Share啦!