網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月5日 星期日

陳嘉佳主動出擊 捉吳業坤強吻「洩慾」 __,陳嘉佳,吳業坤,細細粒,

陳嘉佳捉住吳業坤強吻「洩慾」!現年31歲的陳嘉佳(細細粒)擁有106Kg的「無敵身形」,日前宣傳劇集《性在有情》時被阮兆祥取笑「原封不動」仍是處女,令她非常尷尬!不過,細細粒的處女身分話題因而再被炒熱,被尊稱處女黨「榮譽會長」。為擺脫處女之名,細細粒決定主動出擊,目標是新劇拍檔吳業坤!細細粒早前與吳業坤及賴慰玲(Winki)到科學園附近海傍拍攝無綫新劇《迷》,講述細細粒因失業及生活失意,狂食朱古力 ...


陳嘉佳捉住吳業坤強吻「洩慾」!

現年31歲的陳嘉佳(細細粒)擁有106Kg的「無敵身形」,日前宣傳劇集《性在有情》時被阮兆祥取笑「原封不動」仍是處女,令她非常尷尬!不過,細細粒的處女身分話題因而再被炒熱,被尊稱處女黨「榮譽會長」。為擺脫處女之名,細細粒決定主動出擊,目標是新劇拍檔吳業坤!

細細粒早前與吳業坤及賴慰玲(Winki)到科學園附近海傍拍攝無綫新劇《迷》,講述細細粒因失業及生活失意,狂食朱古力發洩兼食到一面都係,最後激動爆血管暈低,由坤坤及Winki營救!

突然扮狗叫

烈日當空下,細細粒專業地又嗌又喊反晒白眼,更不怕熱辣辣瞓石屎地,非常投入!拍畢後,她難忘坤坤的英雄救美,一望見這位「小鮮肉」突然拔足狂追,捉實對方強吻「洩慾」,嚇到坤坤驚慌得O嘴凸眼,更被錫到面留「朱」(小編按:朱古力咋,諗咩呀你哋!)印,非常搞笑!訪問時,細細粒自嘲成面朱古力似烏嘴狗,又突然扮狗仔叫了幾聲,可愛到爆!

𢱑監製加個男友

事後,細細粒受訪時表示暫時劇本未見有感情線,多數是跟金剛的兄妹戲,笑言希望監製王心慰見她拍攝投入,可以加「男友」慰勞!提到先後與Bob(林盛斌)及許紹雄有搞笑情慾戲,重口味爆燈,她笑言今次主動向坤坤點燈,希望與他再續未了緣:「之前拍《My盛Lady》同坤坤都係一對,但冇咀戲,希望今次可以有」

坤坤:感受到初戀

對於被細細粒強吻,坤坤笑說:「感受到初戀呀!佢係一個好開心嘅人,同佢冇咩隔膜。」緋聞多籮籮的坤坤今次與Winki飾演一對,首日合作開工的兩人,拍照時卻刻意保持距離,坤坤笑言要謝絕緋聞:「唔想拖埋Winki落水呀!我話嘅!拍完套劇前唔拎佢電話。」

此外,日前細細粒被幾位男士包圍慶祝生日,久旱的她獲眾男吻賀即開心笑晒,又與大象形狀的蛋糕合照。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!