網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月5日 星期日

四太三代同堂捧畢業禮 猷君三年拎麻省理學士 趕住創業 __,猷君,梁安琪,四太,

四太三代同堂捧畢業禮 猷君三年拎麻省理學士 趕住創業【《蘋果》越洋專訪】賭王四房幼子何猷君自小被封數學天才,昨日在世界排名第一的麻省理工大學理學士畢業,可謂人生勝利組,四太梁安琪率領三代成員撐愛子場。猷君透露自己以三年時間完成四年的學士課程,是希望可以早一年畢業返港展開創業大計。賭王何鴻燊的子女,事業上各有成就,二房長女超瓊是香港女首富、兒子猷龍是澳門小賭王,四房近年勢頭勁,大女超盈開藝術拍賣行躋 ...


四太三代同堂捧畢業禮 猷君三年拎麻省理學士 趕住創業

【《蘋果》越洋專訪】

賭王四房幼子何猷君自小被封數學天才,昨日在世界排名第一的麻省理工大學理學士畢業,可謂人生勝利組,四太梁安琪率領三代成員撐愛子場。猷君透露自己以三年時間完成四年的學士課程,是希望可以早一年畢業返港展開創業大計。

賭王何鴻燊的子女,事業上各有成就,二房長女超瓊是香港女首富、兒子猷龍是澳門小賭王,四房近年勢頭勁,大女超盈開藝術拍賣行躋身《福布斯》榜注目新生代,而21歲孻仔猷君自小被封為數學天才,學業成績超卓,昨日更於世界排名第一的美國麻省理工大學(MIT)畢業,絕對是尖子。



【全家慶祝】

■賭王四房孻仔猷君昨日於美國麻省理工大學畢業,四太梁安琪罕有地率領母親、胞兄禤偉祺夫婦現身觀禮。

已獲取錄金融碩士猷君昨日於香港時間凌晨在波士頓出席畢業禮,四房一家總動員現身支持,四太率領母親、甚少露面的兄長禤偉祺與太太、子女超盈、猷亨及超欣一同前往,連一手湊大猷君的老工人珍姐都有飛去見證,可見四房對猷君畢業十分重視。猷君行完禮後,全家興奮拍照留念,他更向阿媽送上肉嘴,又攬實妹妹超欣合照。

能在MIT縮減一年時間完成理學學士課程,連大學校長也笑猷君破壞了宇宙最難入的大學形象。猷君透露其實早前已獲取錄金融碩士,他現考慮繼續進修或返港創業,去年他已小試牛刀以利是錢創業搞夜店app。本報昨日越洋致電猷君做獨家專訪,談到三年苦讀終見成果,他自言興奮亦辛苦:「平時一個學期係讀四、五堂,我就喺第二年每個學期讀八堂,即係一年讀兩年嘅堂,因為想返去屋企創業,想努力快少少,早一年畢業,上八堂搞到冇時間食飯,忙到唔知幾時交功課,所以用咗三年汗水趕呢個畢業禮,係好興奮,好感動,排隊上台嗰時諗,三年幾艱難,喺呢度真係唔容易,好多謝朋友精神上同功課上支持。」

賭王的子女,大部份都是大學畢業生,猷君更是從世界排名第一學府MIT畢業,學術成績超班,他謙虛表示:「咁多家姐、阿哥都非常優秀,大家都咁叻。」猷君在香港讀傳統小學時,已參加世界數學測試邀請賽,獲獎兩次被傳媒封為數學天才,他自言榮幸:「我細細個你哋叫到𠵱家,由攞獎、考會考、A-Level,入MIT到畢業都好榮幸,係唔係天才?梗唔係愛因斯坦,講吓笑就OK,不過由細到大都多咗個責任,一定要數學考得好。」



【興奮舉V】

■猷君戴上四方帽,等待上台攞證書時已甚感興奮。



【數學天才】

■猷君小學時代已參加世界數學測試獲獎兩次,被傳媒封為數學天才。資料圖片

「一年讀兩年嘅堂」父母出名做生意叻,相信猷君亦遺傳了他們的基因,他表示:「爸爸成日講笑,我數學好係遺傳阿媽數口好,聽爸爸同媽媽朋友講,爸爸細個對數字已好敏感,一個電話簿所有電話都識背番出嚟,可能有少少遺傳,天才又好、愛因斯坦又好、愛丁堡又好,我覺得係80%努力,20%係天賦。」數學天才的他雖未試過考試不合格,但自言讀書也曾遇上困難:「細細個去英國讀中學,嗰時英文唔好,覺得讀歷史好難。」

賭王父親與四太理所當然成為猷君的偶像及學習對象,他表示:「從爸爸身上,學到永遠對no係say no,好有毅力嘅性格。喺媽咪身上學到好謹慎,佢好多嘢似望一望就決定,其實佢喺個腦入面,個思維兜咗好多次。仲有Iron Man都係我偶像,個角色都係MIT畢業。」

採訪:唐如



■猷君(左)以NBA球員流行的Dab方式,與校長握手。



■親友訂做MIT立體蛋糕賀猷君畢業。


鍾意就快D Share啦!