網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月14日 星期二

學薛家燕?陳敏之黃袍上身土豪味濃 __,家燕,陳敏之,薛家燕,

陳敏之黃袍上身咁!藝人陳敏之與森美等晚上在將軍澳電視城為節目《Sunday好戲王》錄影。陳敏之透露節目尚有四集便煞科,暫時不會添食,因幾乎全台藝員也上過節目,希望停一停休息,稍後有機會再開續集。問陳敏之是否要努力「造人」?她笑說:「一直都做緊。之後會休息,冇定休息幾耐,因為都要準備吓人生大計,會飲吓湯水進補,我哋兩公婆都隨緣,但呢個都係一個好時間。(係咪已經有咗BB?)未有,如果公布得會話畀大家知 ...


陳敏之黃袍上身咁!

藝人陳敏之與森美等晚上在將軍澳電視城為節目《Sunday好戲王》錄影。陳敏之透露節目尚有四集便煞科,暫時不會添食,因幾乎全台藝員也上過節目,希望停一停休息,稍後有機會再開續集。

問陳敏之是否要努力「造人」?她笑說:「一直都做緊。之後會休息,冇定休息幾耐,因為都要準備吓人生大計,會飲吓湯水進補,我哋兩公婆都隨緣,但呢個都係一個好時間。(係咪已經有咗BB?)未有,如果公布得會話畀大家知,希望有好消息啦。(驚BB小器未公布得?)要啲時間,到時再話畀大家知,希望得啦。(所以今日唔着咁高嘅高踭鞋?)唔係,因為之前整親條腰啫。」

陳敏之今天所穿的衣服可謂「搶晒鏡」,一身橙金色連身裙令敏之像是「黃袍加身」一樣,與薛家燕於台慶所穿的「登基服」有得比,但可惜敏之未顯霸氣,反而土豪味濃!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!