網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月14日 星期二

傅嘉莉陳山聰漏夜私奔飛車墮海 __,傅嘉莉,陳山聰,山聰,

陳山聰與Kelly凍到騰騰震,上水後立即飲熱飲暖身。
傅嘉莉陳山聰漏夜私奔飛車墮海陳山聰與傅嘉莉(Kelly)前晚在屯門為劇集拍攝連人帶車衝落海的戲份,名副其實搵命博!欠缺潛水經驗的Kelly落水後又騰又震,在旁的山聰不時送安慰助她定驚。而無綫劇組方面亦做足安全措施,安排多位蛙人及潛水教練協助拍攝及現場指導,山聰及Kelly更帶備氧氣筒,以防萬一。陳山聰與Kelly凍到騰騰震,上水後立即飲熱飲暖身。陳山聰與傅嘉莉前晚為劇集《乘勝追擊》拍攝一場連人帶車 ...


傅嘉莉陳山聰漏夜私奔飛車墮海

陳山聰與傅嘉莉(Kelly)前晚在屯門為劇集拍攝連人帶車衝落海的戲份,名副其實搵命博!欠缺潛水經驗的Kelly落水後又騰又震,在旁的山聰不時送安慰助她定驚。而無綫劇組方面亦做足安全措施,安排多位蛙人及潛水教練協助拍攝及現場指導,山聰及Kelly更帶備氧氣筒,以防萬一。

陳山聰與傅嘉莉前晚為劇集《乘勝追擊》拍攝一場連人帶車衝落海的戲份,劇情講述Kelly是賭王單立文的女兒,山聰則是其男友,兩人立心出走並與單立文展開追逐戰,卻意外連人帶車衝落海。劇組準備了假人及替身協助拍攝,由於前晚落雨致海水較混濁,拍攝過程殊不簡單,所以導演趁拍攝前安排潛水教練作講解,提醒Kelly及山聰遇到危險時要注意的細節。未曾下海游泳的Kelly與山聰要在水中閉氣30秒,她落水前非常擔心,又跟潛水教練學習吸氧氣,見山聰不時安撫她。劇組方面亦做足安全措施,除了安排潛水教練坐鎮外,亦安排蛙人在場戒備。

中途嗌Cut 上水回氣

由於拍攝場口要令整架車被海水浸至沒頂,負責拍攝的燈光師及攝影師拍攝水準要穩定,劇組亦安排多位同事一同落海協助,現場更準備了「吊雞車」將車吊落海及作打燈之用,拍攝過程尚算順利。由於拍攝場口具危險性,海水亦見混濁,劇組多次嘗試後才達到理想效果。拍攝至中段時,Kelly因又驚又凍而不停顫抖,山聰見狀即向導演要求先讓Kelly上水稍息,兩人上水後,工作人員立即遞上毛巾及熱飲。

Kelly同山聰漏夜拍攝落水戲,劇組安排多個工作人員落海協助拍攝。
  • Kelly同山聰漏夜拍攝落水戲,劇組安排多個工作人員落海協助拍攝。
水浸車廂<br>啲海水湧晒入車廂,山聰同Kelly都非常狼狽。
  • 水浸車廂

    啲海水湧晒入車廂,山聰同Kelly都非常狼狽。
大啖吸氣<br>山聰被浸至沒頂,要短暫浮上水面吸氣。
  • 大啖吸氣

    山聰被浸至沒頂,要短暫浮上水面吸氣。

二人上水後「震住」受訪,Kelly透露四年前為拍電影而學習游泳,但未試過在海中游水或潛水。她感激拍攝時有山聰傍實安慰,同時教她放鬆心情:「其實拍嗰陣都好凍,可能自己第一下落水時落得急,我不停咁震,又唔知幾時可以上番嚟,可能驚得滯覺得特別凍,一路拍一路震!」反之有經驗的山聰則指水溫比想像中暖:「其實啲海水好污濁,劇情又講我哋昏迷,唔可以張開眼,仲要閉氣。Kelly未試過,第一次拍會緊張啲,佢閉咗氣,谷住道氣就有水壓,佢愈驚就愈沉落去,危險性就仲大!其實呢啲鏡頭通常喺廠用水缸拍後期效果,今次就實境拍,不過公司都做足安全措施!」

全身濕晒<br>Kelly變咗落湯雞,真係搵命博!
  • 全身濕晒

    Kelly變咗落湯雞,真係搵命博!
劇組用「吊雞車」吊起「失事汽車」。
  • 劇組用「吊雞車」吊起「失事汽車」。
Kelly落水前跟潛水教練學吸氧氣,以免在水底出意外。
  • Kelly落水前跟潛水教練學吸氧氣,以免在水底出意外。

女友又係賭王千金!

此外,提到現實生活中曾與賭王千金何超雲拍拖,劇中角色同樣是追求賭王千金Kelly,山聰大方說:「劇情需要啫!我係一個演員,角色有得發揮就得。」

《乘》劇監製葉鎮輝受訪時透露公司事前有為演員買保險,亦做足安全措施,劇集之後還有爆炸、打鬥、槍戰及魔術玩火等情節,陳展鵬與山聰不乏打鬥場面,劇組本月底將到澳門拍外景。

文:影視組


鍾意就快D Share啦!