掃呢頁CODE去手機

2016年6月9日 星期四

商場請出騷唔想畀錢 狄易達嬲豬爆粗 __,狄易達,

即係咁,世上的確係冇免費嘅午餐。身為餐廳及跳舞學校老闆嘅歌手狄易達,成日都會利用自己藝人嘅身分,幫跳舞學校嘅學員爭取表演機會,凡事親力親為,不過尋日佢就喺社交網站發表咗一篇長文,指有大商場公關想唔出表演酬勞,「邀請」狄易達跳舞學校嘅小朋友,搞到狄易達好勞氣,鬧爆借「機會論」唔想出錢嘅表演邀請,更加嬲到爆粗:「嬲你當我on(戇)X。」狄易達原文:「前排有位大商場PR當面邀請我地(哋)學校小朋友做一連 ...


即係咁,世上的確係冇免費嘅午餐。

身為餐廳及跳舞學校老闆嘅歌手狄易達,成日都會利用自己藝人嘅身分,幫跳舞學校嘅學員爭取表演機會,凡事親力親為,不過尋日佢就喺社交網站發表咗一篇長文,指有大商場公關想唔出表演酬勞,「邀請」狄易達跳舞學校嘅小朋友,搞到狄易達好勞氣,鬧爆借「機會論」唔想出錢嘅表演邀請,更加嬲到爆粗:「嬲你當我on(戇)X。」

狄易達原文:「前排有位大商場PR當面邀請我地(哋)學校小朋友做一連串表演,又係講左(咗)一大堆『機會論』,咁我就問一句:『預算大約多少。』佢反問我:『即係邀請你地(哋)黎(嚟)表演我地(哋)要比(畀)返(番)錢你?』我疑惑,然後,『咁⋯我地(哋)黎(嚟)你商場食野(嘢)係咪可以唔洗(使)比(畀)錢?』

之後狄易達都好心平氣和咁表示有時「朋友們」工作有困難、唔夠預算可以溝通,想佢去幫係冇問題,不過就唔好講咁多「機會論」咁話。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!