網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月19日 星期日

【獨家】裕美老公稱未離婚!黃子恆首現身:我識裕美時佢話已經分開咗 __,裕美,黃子恆,

噚晚裕美的丈夫Jason(林恩浩)在fb貼短片,重點包括:1.請各方好友停止放料2.表明從沒有離婚打算3.「我係一個男人」,表明願承擔責任4.呼籲黃子恆,稱對方如果真係愛裕美,就請站出來承認責任。5.Jason稱裕美是一個好純的人,呼籲各方不要再落井下石。Jason的影片聲明長約一分鐘,凌晨12時左右發佈,黃子恆同裕美都繼續潛水,未有回應。裕美稱病及發燒,今日缺席活動。至於黃子恆,原來喺Jason ...




其他影片:>>






噚晚裕美的丈夫Jason(林恩浩)在fb貼短片,重點包括:

1.請各方好友停止放料

2.表明從沒有離婚打算

3.「我係一個男人」,表明願承擔責任

4.呼籲黃子恆,稱對方如果真係愛裕美,就請站出來承認責任。

5.Jason稱裕美是一個好純的人,呼籲各方不要再落井下石。Jason的影片聲明長約一分鐘,凌晨12時左右發佈,黃子恆同裕美都繼續潛水,未有回應。裕美稱病及發燒,今日缺席活動。至於黃子恆,原來喺Jason今晨拍片期間,一直在電視城開工,更與洪永城等人在員工餐廳食宵夜。洪永城話:「件事有啲複雜,真係唔知佢點處理,佢處於被動狀態。」咁黃子恆做緊乜?佢的確一直忙於喺電視城開緊工,日以繼夜夜以繼日。至今日傍晚,一臉疲憊的黃子恆坐城巴到將軍澳巴士總站,被《蘋果》記者碰個正著。黃子恆未ready有記者,一臉愕然。又流出情慾短訊又被指偷食人妻,Jason更拍咗條片話冇同裕美離婚、又話你搞佢老婆,咁究竟件事係點?稍稍定神的黃子恆稱:「我暫時唔回應住。」咁你同裕美關係點?「我暫時有啲嘢處理緊先,我唔回應住,唔該晒。」雙手合十。再問裕美在事後可有聯絡過你?黃子恆想了想,吸一口大氣,然後說:「咁其實喺我識佢嘅時候,佢同我講佢哋分開咗……我知道呢件事依家影響咗好多人…好抱歉…唔該晒你哋,唔該晒。」咁你有冇搵裕美?黃子恆不願多談:「唔方便回應住,唔該晒,thank you,thank you。」說罷即匆匆上車,表示要趕去開工。

採訪、攝影:朱志聰、黃曉程 「咁其實喺我識佢嘅時候,佢同我講佢哋分開咗……」
咁你同裕美關係點?「我暫時有啲嘢處理緊先,我唔回應住,唔該晒。」
「唔方便回應住,唔該晒,thank you,thank you。」

鍾意就快D Share啦!