掃呢頁CODE去手機

2016年6月15日 星期三

獨家有片 》後台起衝突 程芷渝想打鑊金 艾美琦 :佢打我個鼻咁點算呀! __,艾美琦,程芷渝,

獨家有片》後台起衝突程芷渝想打鑊金艾美琦:佢打我個鼻咁點算呀!60,528views│2016年06月13日之前艾美琦(Amy)就係夜場大玩意淫人肉果盤硬搶好姊姐Milla程芷渝飯碗,搞到Milla忍唔係Facebook大吐苦水!冤家路窄,噚日佢兩個就係旺角一間拳館宣傳新片《忍不住的眼淚》,原本大會就安排二人對打,Amy同曲赤成班一早就換哂打拳衫getReady!不過Milla竟然著哂短裙高踭鞋現 ...






  • 其他影片:>>






  • 獨家有片 》後台起衝突 程芷渝想打鑊金 艾美琦 :佢打我個鼻咁點算呀!
  • 60,528 views│2016年06月13日
  • 之前艾美琦(Amy)就係夜場大玩意淫人肉果盤硬搶好姊姐Milla程芷渝飯碗,搞到Milla忍唔係Facebook大吐苦水!冤家路窄,噚日佢兩個就係旺角一間拳館宣傳新片《忍不住的眼淚》,原本大會就安排二人對打,Amy同曲赤成班一早就換哂打拳衫get Ready!不過Milla竟然著哂短裙高踭鞋現身,來到仲面黑黑,好似完全無意思打算與amy對打喎!之後仲比壹仔見到佢兩個係後台為咗拉鋸對打問題又起爭執, 搞到身旁嘅男神BB梁家榮夾係中間鬼咁頭㾗!

    鍾意就快D Share啦!