網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月4日 星期六

惡搞洪永城唐詩詠合照 吳業坤勁抽水 __,吳業坤,唐詩詠,洪永城,

正版好睇定翻版好睇啲呢?近日有指藝人洪永城(Tony)翻撻舊愛BirdTse,令到女友唐詩詠嬲嬲豬!事後Tony就上載咗一張同唐詩詠一齊食嘢Sweet爆嘅合照,仲話:「痴(黐)線,我哋不知幾好。」反擊外界傳聞。不過,點知Tony嘅「緋聞」一浪接一浪,又多一個人出面「介入」佢哋兩個嘅戀情!嗰個就係最近人氣急升嘅歌手吳業坤(坤坤)!坤坤上載一張同Tony嘅合照,畫面仲抄足Tony同唐詩詠嗰張咁,坤坤仲 ...


正版好睇定翻版好睇啲呢?

近日有指藝人洪永城(Tony)翻撻舊愛Bird Tse,令到女友唐詩詠嬲嬲豬!事後Tony就上載咗一張同唐詩詠一齊食嘢Sweet爆嘅合照,仲話:「痴(黐)線,我哋不知幾好。」反擊外界傳聞。

不過,點知Tony嘅「緋聞」一浪接一浪,又多一個人出面「介入」佢哋兩個嘅戀情!嗰個就係最近人氣急升嘅歌手吳業坤(坤坤)!坤坤上載一張同Tony嘅合照,畫面仲抄足Tony同唐詩詠嗰張咁,坤坤仲話:「痴(黐)線,我哋不知幾He。」不過,相入面嘅Tony就似乎「死神Ray」(洪永城《實習天使》角色)上身,黑晒面咁望住坤坤,睇嚟唔太滿意咁喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!