掃呢頁CODE去手機

2016年6月20日 星期一

【獨家訪問】「喊到好陰公」麥明詩開工驚聞林作約女 鴨王乘機遞戒指 __,麥明詩,鴨王,林作,

男友林作趁自己北上拍劇時曳曳,搞到麥明詩爆喊,一直冇親身回應嘅麥明詩,今日離開餐廳嗰陣,就同《蘋果》做咗個詳細訪問。記者:記麥明詩:麥【默認喊過】記:返嚟有冇見過林作?麥:(笑住答)都有嘅!記:有人見到你同佢一齊嗰時爆喊喎?麥:其實我個人都幾易喊嘅!拍戲都喊!【唔想追究男友】記:關係有冇改變過?麥:都係順其自然啦!記:你係咪原諒咗佢?麥:即係……其實都有傾嘅,我覺得有啲嘢,追究太多都冇乜意思!記: ...


男友林作趁自己北上拍劇時曳曳,搞到麥明詩爆喊,一直冇親身回應嘅麥明詩,今日離開餐廳嗰陣,就同《蘋果》做咗個詳細訪問。記者:記麥明詩:麥【默認喊過】記:返嚟有冇見過林作?麥:(笑住答)都有嘅!記:有人見到你同佢一齊嗰時爆喊喎?麥:其實我個人都幾易喊嘅!拍戲都喊!【唔想追究男友】記:關係有冇改變過?麥:都係順其自然記:你係咪原諒咗佢?麥:即係……其實都有傾嘅,我覺得有啲嘢,追究太多都冇乜意思!記: ...




其他影片:>>






男友林作趁自己北上拍劇時曳曳,搞到麥明詩爆喊,一直冇親身回應嘅麥明詩,今日離開餐廳嗰陣,就同《蘋果》做咗個詳細訪問。記者:記 麥明詩:麥【默認喊過】

記:返嚟有冇見過林作?

麥:(笑住答)都有嘅!

記:有人見到你同佢一齊嗰時爆喊喎?

麥:其實我個人都幾易喊嘅!拍戲都喊!【唔想追究男友】

記:關係有冇改變過?

麥:都係順其自然

記:你係咪原諒咗佢?

麥:即係……其實都有傾嘅,我覺得有啲嘢,追究太多都冇乜意思!

記:你選擇咗放低?

麥:即係佢好多解釋說話都唔係咁重要!【唔開心男友like低胸女】

記:你仲信唔信任佢?

麥:咁同得一齊,就選擇信(被迫選擇信?)唔係被迫(笑住答),係選擇!

其實影到嗰啲相,都係好片面,唔知真係發生咩事,唔會咁快下判斷!唔會諗太多。

記:你會唔會嬲林作成日喺fb俾like個低胸女?

麥:都會唔舒服嘅!咁佢(林作)咁後生,20幾歲,佢會想同朋友傾吓偈,係好正常,反而我覺得我係圈內人,佢唔係,我覺得有啲唔好意思,好似影響咗佢!【同Dominic只係劇情侶】

記:鴨王(何浩文)有冇乘虛而入?

麥:咁其實我哋一路……拍劇嘅時候都同我好多相處時間,係拍劇情侶咁。

記:有冇發展機會?

麥:都係專注拍劇先(竟然冇否認?)因為其實都發現自己鍾意嘅(???)咁都鍾意,諗住順其自然……拍劇!(哦……)咁其實我依家都好後生嘛!

記:驚唔驚林生妒忌先?

麥:咁我依家諗住同佢溝通吓先!

記:林生有冇對你承諾啲乜?

麥:都……都有承諾好多嘢!至於望穿秋水嘅林作,終於等到女友返嚟,點知女友返嚟第一次見面,就喺自己面前爆喊,今日麥明詩冇召喚林作,由朝到晚全面潛水!去到晚上佢喺ig貼相,話今日去咗髮型屋剪髮,之前話要捍衛招牌打風頭嘅佢,唔知係咪最近煩惱得滯,要剪走三千煩惱絲呢?!而鴨王何浩文,就以電話回覆佢同麥明詩嘅緋聞:「阿詩都有同我講,但我聽嘅多,始終拍拖兩個人嘅事,我都好似唔係好應該干涉。我覺得佢當然唔開心,有次試過拍緊劇,食飯時見佢唔係好掂,我咪叫佢出一出去囉,佢都有喊嘅,喊到好陰公,我喺個袋度攞隻鑽石戒指出嚟,嚇佢一跳,佢以為無嗱嗱同佢求婚。我話唔係,你要埋位嘞,要戴番戒指,聽到埋位好專業,收拾心情投入番演戲方面。我一路講gag佢識笑,咁佢應該冇嘢」

(採訪、攝影:朱志聰、黃曉程) 麥明詩話佢唔開心男友like低胸女 邊行邊接受訪問
林作「罪證」

鍾意就快D Share啦!