掃呢頁CODE去手機

2016年6月20日 星期一

與定欣傳爭劇不和 楊怡忙搞婚禮唔緊張 __,定欣,楊怡,胡定欣,

楊怡對於被指同胡定欣爭演《溏心風暴3》,佢就話唔緊張,想搞好婚禮先!藝人楊怡(阿怡)、林海峰、鄭中基及樂基兒於尖沙咀出席nowTV節目巡禮活動。當中阿怡以露背短裙示人,她於遊戲環節被司儀揶揄「錫住」足球員謝德謙,她聞言不禁隔空向老公羅仲謙晒恩愛:「冇錯,有呢個名(意指謙字)係(對佢)好啲!」向老爺賣口乖談到婚禮,阿怡表示籌備過程感吃力:「冇咩頭緒。(叫老公諗?)佢好忙,開緊工。但盡量想大家都有意見 ...


楊怡對於被指同胡定欣爭演《溏心風暴3》,佢就話唔緊張,想搞好婚禮先!

藝人楊怡(阿怡)、林海峰、鄭中基及樂基兒於尖沙咀出席nowTV節目巡禮活動。當中阿怡以露背短裙示人,她於遊戲環節被司儀揶揄「錫住」足球員謝德謙,她聞言不禁隔空向老公羅仲謙晒恩愛:「冇錯,有呢個名(意指謙字)係(對佢)好啲!」

向老爺賣口乖

談到婚禮,阿怡表示籌備過程感吃力:「冇咩頭緒。(叫老公諗?)佢好忙,開緊工。但盡量想大家都有意見,唔想單方面得個人意見。」問到阿怡婚後如何與老爺慶祝?笑稱忘記父親節日的阿怡即時賣口乖:「祝uncle身體健康,心想事成!(食飯慶祝?)唔知uncle有冇約,但唔一定要父親節先食,平時都可以食!」問到她何不為老爺生個孫仔當送禮?阿怡扮傻玩食字說:「孫?酸梅乾呀?」

同無綫保持友好

問到阿怡首次出席其他電視台活動的感覺?她直言感覺並無不同:「最驚記者令我難堪,依家自由身可以睇多啲。(酬勞?)開心價。」問到她會否為Now拍節目?阿怡稱有適合的機會都可洽談。談到其娘家無綫,阿怡直言保持友好關係,不排除有合適角色就再合作。

唔理不和傳聞

提到有指她和胡定欣爭演劇集《溏心風暴3》,阿怡說:「好慘,成日講我哋鬥爭。依家我唔緊張,想搞好婚禮先。」問到她出席其他電視台活動,會否影響與無綫關係?阿怡大讚無綫錫自己:「冇咁小器,公司好錫我,我咁乖,應該冇問題!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!