掃呢頁CODE去手機

2016年7月5日 星期二

【獨家‧多圖】最激玩半祼 33C孫慧雪寫真零P圖! __,孫慧雪,

今年寫真戰,出書o靚模真係弱咗啲,唯一焦點相信非宅男女神孫慧雪莫屬,下星期一生日就34歲嘅雪雪,佢入行10年,終於.....係終於的起心肝出本寫真留念,佢話呢本係第一本,亦係最後一本。寫真去到台灣墾丁取景,3日外景,吸晴度十足。寫真集叫《Once》,打算嚟緊周日推出,順便賀雪雪牛一喎。據知呢本寫真成本約6位數字,首批出版數千本。搶先睇吓雪雪本寫真乜嘢料,33C、25同35三圍嘅雪雪,佢話今次本書有 ...




其他影片:>>






今年寫真戰,出書o靚模真係弱咗啲,唯一焦點相信非宅男女神孫慧雪莫屬,下星期一生日就34歲嘅雪雪,佢入行10年,終於.....係終於的起心肝出本寫真留念,佢話呢本係第一本,亦係最後一本。寫真去到台灣墾丁取景,3日外景,吸晴度十足。寫真集叫《Once》,打算嚟緊周日推出,順便賀雪雪牛一喎。據知呢本寫真成本約6位數字,首批出版數千本。搶先睇吓雪雪本寫真乜嘢料,33C、25同35三圍嘅雪雪,佢話今次本書有20個造型,最激話有半祼喎,佢話全部啲衫自己揀,盡顯佢「笑女」真面目,雪雪今日接受《蘋果》電話訪問,到底佢最滿意自己body邊部份,佢話:「係笑容,不過影嗰時猛叫我唔好笑喎。」身形唔滿意咩?佢話:「我對自己身形唔係咁有自信,成日覺自己有少少肥。」雪雪強調寫真相係零美圖,全部係原圖,佢好怕刻意執到自己出瘦樣示人。雪雪話呢排趕劇,所以攝咗檔期出埠拍攝,去到墾丁又遇上驟睛驟雨,佢哋睇住個天氣影相,3日行程趕到爆。至於影寫真前準備功夫,雪雪話:「兩日我睇咗100本寫真攞感覺,綜合嚟講,我最鍾意係日本啲,我就攞咗嗰啲feel入去。」雪雪話扑搥影真:「再唔出,唔知將來keep唔keep到,趁靚影一本留念唔後悔。」大家知道雪雪出寫真,爭住問佢攞「福利」,佢話:「有男有女爭住叫我送書,我一視同仁,全部叫大家幫襯。」

33C都幾正! 冇執過0架!
啲衫係雪雪自己揀。
仲話會有半裸添。

鍾意就快D Share啦!