掃呢頁CODE去手機

2016年7月13日 星期三

名人:42歲翁嘉穗相隔19年再晒泳衣相 __,翁嘉穗,

點解可以咁弗,仲要愈嚟愈靚!唔少前港姐都凍齡有術,97年港姐冠軍翁嘉穗下嫁海馬集團老闆鄔友正之後,生咗兩個小朋友。相隔19年佢就再騷泳衣相,身形竟然同當年一樣,一副性感索魔女嘅樣,完全睇唔出係兩子之母。現年42歲嘅佢,透露保養秘訣係多做運動、打乒乓波同吃得清淡,自然可以將青春留住。翁嘉穗早前就同三個女性友人去咗峇里旅行幾日,入住全球最佳沙灘度假屋MuliaVilla,大約七千港元一晚。連日嚟,佢換 ...


點解可以咁弗,仲要愈嚟愈靚!

唔少前港姐都凍齡有術,97年港姐冠軍翁嘉穗下嫁海馬集團老闆鄔友正之後,生咗兩個小朋友。相隔19年佢就再騷泳衣相,身形竟然同當年一樣,一副性感索魔女嘅樣,完全睇唔出係兩子之母。現年42歲嘅佢,透露保養秘訣係多做運動、打乒乓波同吃得清淡,自然可以將青春留住。

翁嘉穗早前就同三個女性友人去咗峇里旅行幾日,入住全球最佳沙灘度假屋Mulia Villa,大約七千港元一晚。連日嚟,佢換咗多套泳衣同陽光玩遊戲,大晒fit爆身形兼長腿,身形同佢97年選港姐嗰時一模一樣,真係不得了!

戒食油鹽保住三圍

當讚佢身材索嘅時候,佢就好謙咁話普通啫,問到佢嘅三圍同選港姐時有冇分別?翁嘉穗就話:「冇度,但應該變化不大,磅數就多咗四、五磅。」佢透露自己嘅保養心得係每星期做四至五日運動,包括健身、瑜伽、游泳同埋陪老公打乒乓波,實行同老公一齊keep fit:「我老公讀書嗰陣,喺喇沙書院攞過乒乓波比賽冠軍。我當然冇佢咁勁,佢就住我玩。」

而飲食方面,佢就盡量吃得清淡,多吃藜麥、無油鹽嘅食物等,佢笑住咁話:「老公好堅持要食無油、鹽,我初初嫁畀佢嗰時都唔慣,之後真係對健康好,都鍾意咗。」問到喺峇里旅遊期間有冇艷遇?佢就話有個侍應得知佢係香港小姐之後,即刻問佢拎簽名留念。

陪老公新加坡巡舖

完成峇里之行後,嘉穗就去咗新加坡,搵老公鄔友正同埋細仔會合,仲順便睇由公司贊助嘅演唱會,非常relax。佢仲踢爆老公喺放假期間,都不忘去當地嘅店舖巡視業務,名副其實嘅工作狂!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!