掃呢頁CODE去手機

2016年7月20日 星期三

【「大我十年冇問題」】暗撻49歲小小超?23歲郭嘉文忽然富貴 上遊艇坐名車 __,郭嘉文,李澤楷,小小超,十年,

郭嘉文(Karmen)舊年當選港姐季軍後,隨即同無綫簽下8年長命約,有機會接拍劇集同《東張西望》主持。當選初期,Karmen同其他港姐一樣,出入都係跟隨大隊坐保母車,但自從成功埋到小小超身,Karmen近半年出入電視城,都會有着住畢挺西裝嘅司機,揸住名貴房車接送,唔知情嘅大台藝員同幕後,對Karmen嘅身價三級跳,無不嘖嘖稱奇!其實出身平民之家嘅Karmen,對擇偶條件一直目標明確,佢曾經喺訪問中 ...




其他影片:>>






郭嘉文(Karmen)舊年當選港姐季軍後,隨即同無綫簽下8年長命約,有機會接拍劇集同《東張西望》主持。當選初期,Karmen同其他港姐一樣,出入都係跟隨大隊坐保母車,但自從成功埋到小小超身,Karmen近半年出入電視城,都會有着住畢挺西裝嘅司機,揸住名貴房車接送,唔知情嘅大台藝員同幕後,對Karmen嘅身價三級跳,無不嘖嘖稱奇!其實出身平民之家嘅Karmen,對擇偶條件一直目標明確,佢曾經喺訪問中話:「我想搵一個有經濟能力,成熟同照顧到我嘅人,所以如果男方比我大,就算年齡上相差10年都冇問題!」Karmen亦講過,唔想浪費青春一步步力爭上游,所以參選港姐尋找機會,希望盡快有經濟能力照顧家人。年紀輕輕嘅佢,原來擇偶目標,早已放眼遠方……

郭嘉文近半年明顯升呢,遊船河、high-tea樣樣做齊。(郭嘉文Ig圖片) 早兩個星期去咗遊船河。 家姐生日,到九龍香格里拉大酒店食飯。
真係不停收花,上星期又有玫瑰。

鍾意就快D Share啦!