掃呢頁CODE去手機

2016年7月20日 星期三

孫慧雪堅拒「飯局」:好癲! __,孫慧雪,

雪雪的寫真集已賣出千五本,可喜可賀!
孫慧雪堅拒「飯局」:好癲!無綫小花孫慧雪(雪雪)昨日包到冚到電台宣傳其寫真集,她說:「唔密實就冇人買我本寫真o架喇!」隨即報喜指寫真集已賣出千五本,她稱自推出寫真後,微博及Facebook收到不少問價訊息:「會傳啲下體相畀我,好核突同變態!有個人仲開出30萬新加坡幣(約172萬)邀我視訊。(你有視訊?)冇,都唔知真定假,聰明嘅我唔會咁易中陷阱。(收過飯局問價?)有,30萬人民幣(約34萬港元),冇 ...


孫慧雪堅拒「飯局」:好癲!

無綫小花孫慧雪(雪雪)昨日包到冚到電台宣傳其寫真集,她說:「唔密實就冇人買我本寫真o架喇!」隨即報喜指寫真集已賣出千五本,她稱自推出寫真後,微博及Facebook收到不少問價訊息:「會傳啲下體相畀我,好核突同變態!有個人仲開出30萬新加坡幣(約172萬)邀我視訊。(你有視訊?)冇,都唔知真定假,聰明嘅我唔會咁易中陷阱。(收過飯局問價?)有,30萬人民幣(約34萬港元),冇覆佢,覺得好癲!(心動?)唔會,唔可以對唔住屋企人。(1,000萬都唔去?)唔去。」


鍾意就快D Share啦!