掃呢頁CODE去手機

2016年7月20日 星期三

C Cup陳綽妮出電子寫真 22吋腰係賣點 __,陳綽妮,

陳綽妮唔出書,轉出電子寫真。𡃁模組合冬甩近年是寫真戰常客,但今年尚未有聲氣參戰,今日終有好消息,趕得及派出被視為秘密武器的冬甩師妹陳綽妮(Elle)推出電子寫真!現年只得20歲的Elle外形甜美萌爆,三圍30C、22、33,主要走青春可愛路線。電子寫真內有八個造型,分別有制服誘惑-女僕及學生妹Look,亦有內衣照及出浴照,勢令宅男睇到心臟卜卜跳!Fans只要付款下載App便可欣賞Elle的寫真照。 ...


陳綽妮唔出書,轉出電子寫真。

𡃁模組合冬甩近年是寫真戰常客,但今年尚未有聲氣參戰,今日終有好消息,趕得及派出被視為秘密武器的冬甩師妹陳綽妮(Elle)推出電子寫真!現年只得20歲的Elle外形甜美萌爆,三圍30C、22、33,主要走青春可愛路線。

電子寫真內有八個造型,分別有制服誘惑-女僕及學生妹Look,亦有內衣照及出浴照,勢令宅男睇到心臟卜卜跳!Fans只要付款下載App便可欣賞Elle的寫真照。

IG有7萬fans

年紀輕輕的Elle深得宅男歡迎,在Instagram已有近七萬支持者,明年更會推出實體寫真。講到最滿意自己的地方,Elle說:「22吋腰、長頭髮同虎牙,雖然有人叫我虎牙妹或者話我好惡咁,但我覺得呢樣係特色,每次笑都見到(啲牙),希望大家可以了解我更多。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!