網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月14日 星期四

鬆身裙孕味濃 脹爆謝安琪孖老公睇BB床 __,謝安琪,

謝安琪尋日就孖住老公張繼聰去行街街拍拖,仲睇埋BB床!唔通好事近?現年39歲的樂壇天后謝安琪(Kay)年初宣布暫別幕前一年,到四月完成演唱會後就正式暫別樂壇,實行相夫教子兼積極造人。但近月來其身形愈來愈脹,因而屢傳懷孕。昨晚Kay與老公張繼聰被發現到九龍塘某大型商場拍拖行街睇戲,但化上淡妝兼身穿鬆身長裙的Kay就看似肥了一個碼,而且孕味濃。期間兩人全程十指緊扣,步伐一致,Kay更不時甜笑,可見兩人 ...


謝安琪尋日就孖住老公張繼聰去行街街拍拖,仲睇埋BB床!唔通好事近?

現年39歲的樂壇天后謝安琪(Kay)年初宣布暫別幕前一年,到四月完成演唱會後就正式暫別樂壇,實行相夫教子兼積極造人。但近月來其身形愈來愈脹,因而屢傳懷孕。昨晚Kay與老公張繼聰被發現到九龍塘某大型商場拍拖行街睇戲,但化上淡妝兼身穿鬆身長裙的Kay就看似肥了一個碼,而且孕味濃。期間兩人全程十指緊扣,步伐一致,Kay更不時甜笑,可見兩人雖已結婚九年,但仍十分恩愛。

老公孭起成頭家

阿聰為支持老婆全面停工的決定,樂意獨力孭起成頭家的重擔,連月來為拍劇及其他工作更忙到冇覺好瞓,但是身為好老公的阿聰當然不會冷落愛妻,每當有空檔都寧願犧牲休息時間陪老婆。昨晚兩公婆先到戲院睇戲,之後就行街街,期間兩人更在一間高級嬰兒用品店前駐足,對店內一張嬰兒床大感興趣,令人猜疑究竟Kay是否真的懷孕。之後兩人傾了幾句後,就立刻拖到實到餐廳食晚飯。

兩公婆否認大肚傳聞

《東網》就此事致電兩位主角,阿聰接受電話訪問時否認Kay懷孕傳聞:「唔係,唔係。(點解睇嬰兒床?)有興趣睇吓啫,(未夠三個月唔講得?)未有三個月,唔係嗰啲未夠三個月唔講得,我哋會繼續努力。」至於Kay亦透過電話回覆否認傳聞:「真係未呀,我平日行街都好鍾意睇BB床,尋日我哋去睇戲,阿聰依家拍緊戲,好少機會會晏晝睇戲,完咗之後就去食飯,好casual。而行街拖手呢啲係仲保持住,我哋由拍拖到依家都係溫馨,幾開心,總之有好消息會同大家講。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!