網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月6日 星期三

尚有一星期移民巴黎 洪朝豐寄語港人自強 __,

兩星期前先決定移民,但話咁快仲有一個星期左右就移民,真係有效率喇。藝人洪朝豐還有一星期左右便移民巴黎,今日他約見傳媒,望借傳媒跟香港市民說再見。洪朝豐透露今次移民是早兩個星期才決定,並以藝術家身份申請。他又大讚巴黎是一個很欣賞藝術家的地方,更不會戴有色眼鏡看待精神病患者。洪朝豐表示:「今次移民去巴黎希望同最有才華嘅音樂人合作,仲會教當地人打坐,嗰邊識打坐嘅歌手好少見,所以我係以藝術家身份過去。」問 ...


兩星期前先決定移民,但話咁快仲有一個星期左右就移民,真係有效率喇。

藝人洪朝豐還有一星期左右便移民巴黎,今日他約見傳媒,望借傳媒跟香港市民說再見。洪朝豐透露今次移民是早兩個星期才決定,並以藝術家身份申請。

他又大讚巴黎是一個很欣賞藝術家的地方,更不會戴有色眼鏡看待精神病患者。洪朝豐表示:「今次移民去巴黎希望同最有才華嘅音樂人合作,仲會教當地人打坐,嗰邊識打坐嘅歌手好少見,所以我係以藝術家身份過去。」

問會否跟屋企人一起移民,洪朝豐坦言不會,不過他透露兒子現時身處倫敦,二人距離相對近了,並謂搭子彈火車探兒仔方便快捷。臨移民前,洪朝豐寄語港人要自強及要拿出正能量:「遇到困境要講出嚟,天無絕人之路。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!