網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月6日 星期三

【壹週刊】預支蜜月》龔嘉欣爆就快結婚 姚子羚與男友甜蜜歐遊 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,姚子羚,鍾嘉欣,M1,

相關連結:未婚生仔?》孖男友歐遊姚子羚拍拖湊仔熱定身http://bit.ly/29rzD2Z龔嘉欣之前爆響口,話好姊妹姚子羚就快嫁,希望快啲可以買間姑婆屋自住!6月頭,龔嘉欣爆老友就快嫁,但姚子羚唔認,仲話男友未求婚喎!呢頭唔認,嗰頭就同男友鄭子邦甜蜜歐遊。難得喺外地,又冇咁多香港人,兩個人攬吓sweet吓就梗架啦!阿邦一早認定咗姚子羚,仲話結婚一定會公開。之前有傳秘密結婚而推劇,姚子羚話:「絕 ...


相關連結:未婚生仔?》孖男友歐遊姚子羚拍拖湊仔熱定身http://bit.ly/29rzD2Z龔嘉欣之前爆響口,話好姊妹姚子羚就快嫁,希望快啲可以買間姑婆屋自住!6月頭,龔嘉欣爆老友就快嫁,但姚子羚唔認,仲話男友未求婚喎!呢頭唔認,嗰頭就同男友鄭子邦甜蜜歐遊。難得喺外地,又冇咁多香港人,兩個人攬吓sweet吓就梗架阿邦一早認定咗姚子羚,仲話結婚一定會公開。之前有傳秘密結婚而推劇,姚子羚話:「絕 ...


相關連結:

未婚生仔?》孖男友歐遊 姚子羚拍拖湊仔熱定身

http://bit.ly/29rzD2Z龔嘉欣之前爆響口,話好姊妹姚子羚就快嫁,希望快啲可以買間姑婆屋自住!6月頭,龔嘉欣爆老友就快嫁,但姚子羚唔認,仲話男友未求婚喎!呢頭唔認,嗰頭就同男友鄭子邦甜蜜歐遊。難得喺外地,又冇咁多香港人,兩個人攬吓sweet吓就梗架阿邦一早認定咗姚子羚,仲話結婚一定會公開。之前有傳秘密結婚而推劇,姚子羚話:「絕對冇咁嘅事。」男友插口:「唔會咁快嘅,以我性格會講出嚟,好事嚟嘅結婚。」姚子羚補充話:「暫時想工作,結婚就你諗喇!」聽姚子羚咁講,終於肯認定男友地位,阿邦又搶答:「係我認定佢!」姚子羚喺大台捱咗14年,上年先捱出頭,不過,佢似乎會為愛情放慢事業嘅步伏喎!雖然姚子羚講過今年唔結婚,但睇個勢,今年唔結出年都結喇,今次出埠,咪當預支蜜月囉!唔知呢個歐遊,阿邦有冇趁機向女友求婚呢?

姚子羚為了男友,甘心將事業放慢步伐。 兩人拍拖年半,甚有默契。
在大台捱咗十幾年,姚子羚終於爬到花旦之位。 人在他鄉會放鬆好多,睇姚子羚同阿邦難得咁攬腰攬頸就知啦。 姚子羚與阿邦拍拖年半,外型匹配,唔知仲以為係二人新婚之旅。
阿邦一早認定咗姚子羚

鍾意就快D Share啦!