掃呢頁CODE去手機

2016年7月23日 星期六

吳忠義:新歡正式入屋 吳忠義晒「一家四口」合照 __,吳忠義,

今次又係吳忠義自貼「融入家中」合照。已故女星司馬燕老公吳忠義,在妻子逝世一周年前夕,被拍得在餐廳公然激咀長腿新歡,而長腿新歡更已經「融入家中」。雖然事後受盡千夫所指,但吳忠義亦一於少理,近排仲上載與新歡的合照,似乎想正式認證對方的女友地位。尋晚吳忠義上載幾張慶祝生日嘅照片,睇真啲,原來佢、一對仔仔同埋新歡齊齊慶生,吳忠義留言:「happywithfamilyandfriendscelebratin ...


今次又係吳忠義自貼「融入家中」合照。

已故女星司馬燕老公吳忠義,在妻子逝世一周年前夕,被拍得在餐廳公然激咀長腿新歡,而長腿新歡更已經「融入家中」。雖然事後受盡千夫所指,但吳忠義亦一於少理,近排仲上載與新歡的合照,似乎想正式認證對方的女友地位。

尋晚吳忠義上載幾張慶祝生日嘅照片,睇真啲,原來佢、一對仔仔同埋新歡齊齊慶生,吳忠義留言:「happy with family and friends celebrating my BD」佢仲tag咗「friend」,雖然唔知係唔係用嚟形容新歡,但係見佢兩個攬住合照,女方又融入家中,似乎關係都非常穩固,而兩個仔仔更加表現自然,應該都唔係第一次見爸爸嘅新歡。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!