掃呢頁CODE去手機

2016年7月23日 星期六

電玩:《Pokémon GO》開局教學 5分鐘比卡超入手 __,

《PokémonGO》開局教學 5分鐘比卡超入手日本有得玩啦,香港玩家是咪好葡萄呢?話晒「ILovePokemon,日日鍛鍊去取勝」,呢個驚險刺激的冒險旅程,隨時輪到我哋,所以小編已忍唔住用「旁門左道」事先下載定遊戲,順道Cap埋畫面逐個步驟教大家超基本開局需知,比卡超點入手?跟住嚟啦,比卡!1:遊戲是採用Google定位系統去玩的,所以開Game要用大家的Gmail帳號登記,無就快快申請番一個。 ...


《Pokémon GO》開局教學 5分鐘比卡超入手

日本有得玩啦,香港玩家是咪好葡萄呢?話晒「I Love Pokemon,日日鍛鍊去取勝」,呢個驚險刺激的冒險旅程,隨時輪到我哋,所以小編已忍唔住用「旁門左道」事先下載定遊戲,順道Cap埋畫面逐個步驟教大家超基本開局需知,比卡超點入手?跟住嚟啦,比卡!

1:遊戲是採用Google定位系統去玩的,所以開Game要用大家的Gmail帳號登記,無就快快申請番一個。

2:選擇訓練員性別,跟住可以設定角色造型,如頭髮顏色、瞳孔顏色、背包款式等。

3:Professor Willow會先出來廢噏幾句,然後畫面就會逐一出現俗稱「御三家」的3隻小精靈:紅色火屬性小火龍、藍色水屬性車厘龜、綠色木屬性奇異種子,叫玩家點選捕捉。

4:毋須心急捕捉,只要令3隻小精靈吊住你尾,大約Refresh 4次GPS定位後(以小編坐緊車開局為例,大概5分鐘內),畫面會顯示埋比卡超出場!It's Time To Catcha!!!

5:遊戲會自動啟動相機鏡頭,比卡超已在小編面前的椅背!按緊精靈球,見到圍繞小精靈的圓圈收細時,往正前方拋物線投出,捉到喇!

6:捕捉小精靈基本有100xp(經驗值),新發現物種更會多加500xp,此外也會獲得餵食後強化小精靈攻擊力的Stardust(星塵),以及進化小精靈用的Candy(糖果)。

7:小精靈圖鑑畫面,上方顯示的CP值就係小精靈攻擊力,點擊比卡超仲可以欣賞佢嘅攻擊演出。

8:遊戲透過GPS定位實時在玩家身處的地方去找尋小精靈。要注意圖中藍色懸浮方體為Pokestop,到訪時點選並轉動標示就有機會獲得精靈球、星塵、糖果、孵蛋器等道具。留意轉動後方體會變成精靈球標誌,短時間內大家無法重覆轉動拎道具。後方紅白色高塔就係Poke Gym訓練場,現階段無用,遲啲再介紹,大家到達等級5才可解鎖。

9:點選畫面右下方可見用作顯示小精靈出沒範圍的Footprints腳印,1個腳印代表方圓100米,3個腳印代表方圓300米,當發現小精靈時手機就會有震動提示。

10:隻Game並非課金抽小精靈,「人品」於遊戲作用不大,亦唔建議畀錢買道具,因為到訪Pokestop有大把。道具方面可留意Incense香水,使用後可在角色身上散發香氣,限時30分鐘,吸引小精靈埋身。

11:玩呢隻Game要長期啟動GPS,故超級食電,遊戲中用兩個選項可為手機慳些少電,第一個是去Setting點選Battery Saver,咁閒置手機時畫面會變暗。此外捕捉小精靈時畫面右上方有AR選項,關掉就會取消實境功能,變成綠草如茵的遊戲畫面,但唔影響捕捉。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!