網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月22日 星期五

【索爆!】龔嘉欣晒泳裝騷事業線 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

龔嘉欣索呀!藝人龔嘉欣日前喺微博透露同宋熙年出國工作,不過就未有講去邊度。嘉欣BB今日喺ig派福利,佢上載自己三點式靚相!三點式上陣嘅嘉欣BB雖然身材平平無奇,但係微微一個烏身,成條事業線即刻出晒嚟!嘉欣BB留言話:「寓工作於娛樂timetoswim」、「喜歡陽光工作中能抽時間在游泳池待一個小時是幸福的事享受」究竟嘉欣BB去邊度同拍咩拍到咁歎呢? ...


龔嘉欣索呀!

藝人龔嘉欣日前喺微博透露同宋熙年出國工作,不過就未有講去邊度。

嘉欣BB今日喺ig派福利,佢上載自己三點式靚相!三點式上陣嘅嘉欣BB雖然身材平平無奇,但係微微一個烏身,成條事業線即刻出晒嚟!嘉欣BB留言話:「寓工作於娛樂 time to swim」、「喜歡陽光 工作中能抽時間在游泳池待一個小時 是幸福的事 享受」究竟嘉欣BB去邊度同拍咩拍到咁歎呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!