掃呢頁CODE去手機

2016年7月17日 星期日

乖仔獲激讚 黃伊汶大呼真‧靚仔! __,黃伊汶,

強烈要求Baby陳真出寫真!出寫真!出寫真!轉型從商的歌手黃伊汶(Emme)與女星谷祖琳(小谷)出席護膚品牌ALBION發佈會,小谷的女兒在活動期間突然現身痴住媽咪合照,非常搶鏡,小谷笑言工作時也會盡量帶女兒在身邊,她說:「頭先真係失禮晒。(囡囡鍾意影相?)佢好鍾意大家嚟睇佢,我同老公都唔係咁嘅性格,可能佢將我抑壓咗嘅一面爆發出嚟,哈哈!」至於Emme的兒子被讚靚仔時,Emme開心地說:「佢真係好 ...


強烈要求Baby陳真出寫真!出寫真!出寫真!

轉型從商的歌手黃伊汶(Emme)與女星谷祖琳(小谷)出席護膚品牌ALBION發佈會,小谷的女兒在活動期間突然現身痴住媽咪合照,非常搶鏡,小谷笑言工作時也會盡量帶女兒在身邊,她說:「頭先真係失禮晒。(囡囡鍾意影相?)佢好鍾意大家嚟睇佢,我同老公都唔係咁嘅性格,可能佢將我抑壓咗嘅一面爆發出嚟,哈哈!」至於Emme的兒子被讚靚仔時,Emme開心地說:「佢真係好靚仔,不過我媽咪話唔可以喺小朋友面前讚佢靚仔,要話佢醜樣。老公好鍾意影相,佢幫我同囝囝影咗好多寫真,平時囝囝冇乜表情,但對住相機會有眼神,佢好搞笑,好chok,我真係好想播林峯首歌《Chok》,囝囝以前冇反應,初時覺得佢好似一舊飯咁,依家好好多,好開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!