掃呢頁CODE去手機

2016年7月17日 星期日

朱慧敏:【仍相信愛情】朱慧敏認逼得彭懷安太緊 __,彭懷安,Eddie,朱慧敏,

藝人嘅感情事好難講,可能隨時復合都唔定。藝人朱慧敏(Queenie)離開無綫後接受有線《星級會客室》專訪,當中分享破碎家庭對其成長的影響,以及與前未婚夫彭懷安(Eddie)未能開花結果的原因。父母在Queenie2歲時便離異,令年少的她有很多困惑,她說:「從來冇人同我講過爸爸媽媽分開咗,有次媽媽同佢男朋友帶我去玩,我好困擾點解佢哋會拖手,我成日匿埋喊,內心有好多結,對我好大傷害。」Queenie自 ...


藝人嘅感情事好難講,可能隨時復合都唔定。

藝人朱慧敏(Queenie)離開無綫後接受有線《星級會客室》專訪,當中分享破碎家庭對其成長的影響,以及與前未婚夫彭懷安(Eddie)未能開花結果的原因。父母在Queenie 2歲時便離異,令年少的她有很多困惑,她說:「從來冇人同我講過爸爸媽媽分開咗,有次媽媽同佢男朋友帶我去玩,我好困擾點解佢哋會拖手,我成日匿埋喊,內心有好多結,對我好大傷害。」Queenie自言性格倔強,並透露中學時因升學一事而與爸爸鬧翻:「我同爸爸斷絕來往二十年,直至一次阿叔返香港,我鼓起勇氣約爸爸食飯,嗰晚大家好和諧,亦解開咗好多誤會,原來溝通真係好重要。」

婆婆媽咪離世打擊大

表面樂觀的Queenie,從小由婆婆湊大,二人感情深厚,因此婆婆的離世對她打擊甚大,她說:「我記得由電梯口走到病床嗰條路,係我人生行過最長嘅路,我唔相信佢死咗,真係想即時跳樓死咗佢,因為我覺得我一無所有。(同媽媽關係如何?)當年選美期間,媽媽佢已經癌症末期,我要去外地拍特輯,我同佢喺機場狂喊,第二日娛樂版頭條話我博出位,我真係好委屈,佢哋唔知我有可能冇得再見到媽媽。」談及媽媽的離開,Queenie傷心嗚咽:「佢過身前我仲同佢鬧緊交,佢離世後八年我都唔可以原諒自己,結果患上抑鬱。不過依家已經冇愧疚,如果相信前世今生,佢可能下世做番我個女,等我還番畀佢。」

拍拖過份渴求

而曾經與歌手Eddie談婚論嫁的Queenie,最終戀情未能開花結果,她稱是歸咎於自己的問題:「以前我唔識表達愛,可能我一直喺破碎家庭長大,成日想得到更多愛。前度其實好錫我,但我依然想要更多,令到對方不能呼吸。」她強調與Eddie仍然是生意夥伴:「我哋會互相支持,但我需要調整咗自己先,並唔恐懼愛情,但亦冇心刻意找尋新感情,可能仲未遇到一個人可以令我重新投入戀愛。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!