掃呢頁CODE去手機

2016年7月17日 星期日

二手風潮:樓市奇譚!為買樓夜晚去接業主機? __,

樓市回升,買家爭盤的奇怪事又重現。樓價回升,反價、封盤突然又變回市場新常態。個別業主更心雄到「畀票都唔賣」。「唔憂嫁」現象反令買家乾着急,令樓市「癲」峰時一幕幕荒誕現象又再重演。沙田好運中心有買家恐防有人「截糊」,誠意爆燈漏夜到機場接業主機,交票求成交。大埔新達廣場罕有海景戶,為求心頭好,買家「唔睇樓」都即畀票,業主見狀反而高速「潛水」。樓市再現狂態,業主「吊高嚟賣」屢見不鮮,近日有個別買家比業主 ...


樓市回升,買家爭盤的奇怪事又重現。

樓價回升,反價、封盤突然又變回市場新常態。個別業主更心雄到「畀票都唔賣」。「唔憂嫁」現象反令買家乾着急,令樓市「癲」峰時一幕幕荒誕現象又再重演。沙田好運中心有買家恐防有人「截糊」,誠意爆燈漏夜到機場接業主機,交票求成交。大埔新達廣場罕有海景戶,為求心頭好,買家「唔睇樓」都即畀票,業主見狀反而高速「潛水」。

樓市再現狂態,業主「吊高嚟賣」屢見不鮮,近日有個別買家比業主更「離地」。美聯吳梓鋒表示,沙田好運中心榆林閣一個兩房戶,實用面積423方呎,業主與買家口頭議價成功,業主表明旅行返港後落實,但買家卻恐防有人捷足先登,或業主回港後態度轉趨猶豫,於是連夜與代理趕到機場接業主機,即時交票簽約,最終得償所願,以418萬元高市價承接。

美聯楊浩然表示,大埔新達廣場4座一個高層戶,實用面積489方呎,屬罕有享吐露港海景的優質單位,有買家一直心儀該類單位。甫聽到市場有放盤,無睇樓也即時寫支票予業主求購,但業主一聽代理「有票在手」,竟突然「潛水」,電話或WhatsApp等一律不覆,數天後才致電代理表明要加價放盤。

此外,近日不少業主放盤個案亦為之瘋狂。美聯鄺啟鋒指,東涌映灣園9座一個中層戶,實用面績757方呎。業主以600萬元放售,惟睇樓客太多,業主表明要「篩選吓」,合適的才准睇樓。

美聯劉浩勤稱,將軍澳維景灣畔5座低層戶,業主開價575萬元,一度反價至580萬元「試水溫」,但當有買家有興趣時,業主卻表示:「我志在見吓票、見吓人咁解,實情出到580萬元呢個價都唔賣。」及後有買家想睇樓亦遭拒絕。

中原亞太區住宅部總裁陳永傑指,英國脫歐公投後,環球貨幣匯價波動,對本港樓市而言,反現「驚喜」轉角,買「磚頭」相對有保證的心態重現;加上憧憬美國不加息,息口持續低企,令買家加快步伐入市,形成近日買賣雙方的反常現象。

─ ─ ─ ─ ─ ─ ─

「致富智庫」領悟理財/職場智慧,一Click改變一世

http://money18.on.cc/wealth

「東網Money18」fb專頁:有討論、有分析,齊來FUN享,贏盡●你Like

http://www.facebook.com/money18


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!