掃呢頁CODE去手機

2016年7月17日 星期日

張秀文笑「最大」 陳婉衡自爆玩加建 __,張秀文,陳婉衡,

張秀文(紅衫)、林泳淘(綠衫)和陳婉衡(藍衫)算係今日比較性感嘅。藝人張秀文、林泳淘和陳婉衡在將軍澳電視廣播城出席《myTVSUPER呈獻:萬千星輝放暑假》直播。套衫有排着以CosplayLook亮相的她們打扮性感,曾以相同裝束出席活動的她們就被笑指「撐起全場」,對此張秀文即謂:「我哋係代表人物,因為呢套衫就着到成個動漫節完,代表動漫大使。不過,其實都唔係特別性感,但係最擔心係要着呢套衫同小朋友跳 ...


張秀文(紅衫)、林泳淘(綠衫)和陳婉衡(藍衫)算係今日比較性感嘅。

藝人張秀文、林泳淘和陳婉衡在將軍澳電視廣播城出席《myTV SUPER呈獻:萬千星輝放暑假》直播。

套衫有排着

以Cosplay Look亮相的她們打扮性感,曾以相同裝束出席活動的她們就被笑指「撐起全場」,對此張秀文即謂:「我哋係代表人物,因為呢套衫就着到成個動漫節完,代表動漫大使。不過,其實都唔係特別性感,但係最擔心係要着呢套衫同小朋友跳舞。」而陳婉衡就指因練舞着平底鞋,但現在就換成高踭鞋,所以擔心會扭親跌倒,張秀文補充謂:「因為上次着呢套衫,個Top都有少少跌落嚟,所以今次就特登加建。(加咗咩?)有條橡筋喺裏面綁住,你哋睇唔到。」問會否怕被小朋友踩搞到跌親,張秀文:「佢哋話我哋好靚架喎!」陳婉衡聞言即笑謂:「我哋三個都講好咗有咩事就扮暈!」至於會否擔心走光,林泳淘就指張秀文最危險。

唔想交換衫着

記者笑問會否考慮交換着,張秀文則笑謂:「咦?好似數字唔係好一樣,我睇報紙係咁話咋!」她不但指住陳婉衡笑謂對方「最大」,更謂:「交換咗就會畀人比較邊個着靚啲,所以要諗諗先!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!