掃呢頁CODE去手機

2016年8月18日 星期四

王家衞戲院開餐 [壹週刊 - 1380] __,王家衞,M1,

十點都未食晚飯,王家衞買咗大袋嘢,入場開餐。同你吟一吟王家衞戲院開餐公司「澤東」喺數碼港,呢晚王家衞兩公婆响公司加班磨爛蓆,跟住去睇埋場開十點三嘅《自殺特攻》先返屋企。王家衞要去洗手間放低幾兩,喺外面等嘅王太打開紙袋,睇吓有乜食。開場前15分鐘去到戲院,因為週末,一早買定飛嘅王家衞叫老婆陳以靳企埋一邊,自己就去排隊,買咗一大袋嘢食同咖啡準備入戲院開餐。鬼咩!夜晚嗰餐都未食,唔餓就假。唔少等入場嘅人 ...


十點都未食晚飯,王家衞買咗大袋嘢,入場開餐。

同你吟一吟

王家衞戲院開餐

公司「澤東」喺數碼港,呢晚王家衞兩公婆响公司加班磨爛蓆,跟住去睇埋場開十點三嘅《自殺特攻》先返屋企。

王家衞要去洗手間放低幾兩,喺外面等嘅王太打開紙袋,睇吓有乜食。

開場前 15分鐘去到戲院,因為週末,一早買定飛嘅王家衞叫老婆陳以靳企埋一邊,自己就去排隊,買咗一大袋嘢食同咖啡準備入戲院開餐。鬼咩!夜晚嗰餐都未食,唔餓就假。

唔少等入場嘅人見到王大導,都忍唔住眼望望,甚至王家衞呀王家衞咁,不過王大導全程頭岳岳,更加唔周圍望,避免同其他人有眼神接觸。

唓,騰成咁!你副黑超呢?

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!