掃呢頁CODE去手機

2016年8月18日 星期四

【李家鼎要養第二頭家】李泳漢唔夠錢選立法會 稱鼎爺零關心 __,李家鼎,李泳漢,

就算有個好拍擋,但以獨立人士出戰立法會選舉,總是較蝕底。出戰九龍西嘅李泳漢今日接受《蘋果》電話訪問時話:「好似啲旗俾人拆晒,入屋郵寄嗰啲都仲未搞得掂,我印咗29萬份,因為冇人幫手黐郵票同寄信,真係好慘。有啲義工都好幫手,好似企街站嗰陣了解咗依家情況,就自動請纓做義工,呢啲真係好多謝。不過始終冇錢俾人,呢啲人情卡又可以碌到幾多次呢?所以好多嘢真係好有限,我相信喺15個人裡面,最窮嗰個係我。」唔知今次 ...


就算有個好拍擋,但以獨立人士出戰立法會選舉,總是較蝕底。出戰九龍西嘅李泳漢今日接受《蘋果》電話訪問時話:「好似啲旗俾人拆晒,入屋郵寄嗰啲都仲未搞得掂,我印咗29萬份,因為冇人幫手黐郵票同寄信,真係好慘。有啲義工都好幫手,好似企街站嗰陣了解咗依家情況,就自動請纓做義工,呢啲真係好多謝。不過始終冇錢俾人,呢啲人情卡又可以碌到幾多次呢?所以好多嘢真係好有限,我相信喺15個人裡面,最窮嗰個係我。」唔知今次參選,又有冇得到父母支持?點知佢話:「鼎爺一直都冇打過嚟,我之前都同其他人講過,佢係有第二個家庭,佢嘅家庭唔係好鍾意我,我亦都唔鍾意佢嘅家庭,所以真係唔係好方便。」有冇失望呀?佢話:「冇乜失唔失望,佢由細到大都唔係點理我,所以冇乜感覺。」至於媽咪方面,佢話:「其實我嘅立場又唔係好想拖佢落水,費事佢俾人鬧,但係媽咪話唔得,費事到時俾人話連屋企人都唔支持,所以佢都有落過街站幫我派,有啲Poster都俾我擺佢啲相。」

九龍西候選名單:

蔣麗芸、梁美芬、狄志遠、黃碧雲、毛孟靜、譚國僑、黃毓民、吳文遠、劉小麗、朱韶洪、何志光、李泳漢、林依麗、關新偉、游蕙禎

( http://hk.apple.nextmedia.com/legco2016/region )

李家鼎與施明已離婚,鼎爺有第二頭家。

鍾意就快D Share啦!