掃呢頁CODE去手機

2016年8月17日 星期三

【直頭同洪欣撞樣】16歲大眼張浩鋒堅靚仔 __,洪欣,

一家四口都咁靚!點做到?!45歲嘅女星洪欣早前同家人去旅行,喺網上大晒激罕三點式相,但亮點係佢樣貌同身材依然保養得宜,隨即成為全城熱話!而今日係洪欣仔仔張浩鋒(前名莫鎬廉)嘅16歲生日,洪欣喺微博上載咗張溫馨到裂嘅全家福。雖然素顏上陣嘅洪欣依然索到爆,不過今次嘅亮點絕對唔係呢位靚媽,而係佢囝囝張浩鋒。其實張浩鋒細細個嗰陣唔算特別靚仔,但經過十幾年嘅歲月洗禮,佢已經嘭一聲變咗位美少男,除咗皮膚白淨到 ...


一家四口都咁靚!點做到?!

45歲嘅女星洪欣早前同家人去旅行,喺網上大晒激罕三點式相,但亮點係佢樣貌同身材依然保養得宜,隨即成為全城熱話!

而今日係洪欣仔仔張浩鋒(前名莫鎬廉)嘅16歲生日,洪欣喺微博上載咗張溫馨到裂嘅全家福。雖然素顏上陣嘅洪欣依然索到爆,不過今次嘅亮點絕對唔係呢位靚媽,而係佢囝囝張浩鋒。

其實張浩鋒細細個嗰陣唔算特別靚仔,但經過十幾年嘅歲月洗禮,佢已經嘭一聲變咗位美少男,除咗皮膚白淨到爆,仲要眼圓圓兼鼻大大咁,簡單嚟講,真係同洪欣有99%相似,洪欣嘅美人基因真係強到冇朋友。

Sorry,講番正題,佢哋一家四口喺屋企為張浩鋒慶生,而洪欣囡囡張晞彤仲攬實哥哥兼作狀錫錫,場面溫馨到痺!洪欣仲留言話:「祝我的寶貝兒子生日快樂,希望你每天都快樂和健康,媽咪就安心了。」而視張浩鋒如己出的洪欣老公張丹峰,亦於微博分享與浩鋒合照,並寫下溫馨祝福謂:「『小林靜』已經長得跟粑粑(指爸爸)一樣高最幸福的事,就是看著(着)你一天天長大,希望你平安快樂,我永遠是你最堅實的臂膀,生日快樂大寶貝。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!