掃呢頁CODE去手機

2016年8月17日 星期三

阿Sa被硬塞花球 阿嬌唔敢接怕嫁唔出 __,阿Sa,鍾欣潼,阿嬌,蔡卓妍,

唔通有花球恐懼症!?組合Twins、周柏豪、鄭希怡(Yumiko)及雷琛瑜(J.Arie)等,於九龍灣亮相英皇電影《原諒他77次》開鏡禮,英皇集團主席楊受成亦現身支持。當中化身新娘子的J.Arie以婚紗上陣,舉步為艱的她屢獲同場盧巧音幫手挽裙。至於扮演姊妹的Yumiko於拋花球環節中一手接得花球後,轉身塞進旁邊阿Sa(蔡卓妍)手中,令阿Sa無奈直呼:「幻覺嚟架啫!」場面搞笑!阿嬌向花球SayNo事 ...


唔通有花球恐懼症!?

組合Twins、周柏豪、鄭希怡(Yumiko)及雷琛瑜(J.Arie)等,於九龍灣亮相英皇電影《原諒他77次》開鏡禮,英皇集團主席楊受成亦現身支持。當中化身新娘子的J.Arie以婚紗上陣,舉步為艱的她屢獲同場盧巧音幫手挽裙。至於扮演姊妹的Yumiko於拋花球環節中一手接得花球後,轉身塞進旁邊阿Sa(蔡卓妍)手中,令阿Sa無奈直呼:「幻覺嚟架啫!」場面搞笑!

阿嬌向花球Say No

事後阿Sa與阿嬌(鍾欣潼)齊齊受訪,記者笑言恭喜阿Sa,她就笑說 :「幻覺嚟!明明唔係我接到!(接受Yumiko好意?)搶花球四人當中有兩位係人妻,得番我同衛詩雅。(大家好想你拍拖?)好呀,多謝大家!」身旁阿嬌直言怕嫁不出,故不會再接花球:「聽講接咗後半年唔嫁人,就三年嫁唔出。我接咗兩次,時間洗禮得差唔多,唔可以再接。」

提到阿嬌日前揚言歡迎異性追求自己,她笑言冇人行動:「講吓啫,冇人行動。」問到阿Sa會否向阿嬌介紹男仔?她笑言自顧不暇:「我自己都未搞得掂,呢啲隨緣。」強調唔心急拍拖的阿嬌,笑言被老闆楊受成開口問有冇拖拍:「老闆問我有冇仔同有冇人追?我答冇呀。(老闆都有仔仔楊政龍?)人哋咁忙,老闆都叫我唔好,我會傷心架!」

阿Sa自爆有Mr.Right

阿Sa笑言大家毋須擔心她及阿嬌的姻緣,又笑指其Mr.Right正在前來:「Mr.Right搭緊車嚟!(坐電車?)電車都係車,電車都有總站。」問到阿嬌若找到真命天子會否介意閃婚?她說:「要相處夠,了解夠先。(要觀察好多年?)一年幾就得。Plan好晒都冇用,人哋唔嚟娶嘅話。」

阿嬌被問到拍攝該片的酬勞時?她笑言只收了利是,她又指片中角色造型相當搖滾:「由頭包到落腳,焗到我!我仲要揸電單車。(識揸車?)唔識呀。」而阿Sa則笑言今次推薦了好朋友參演:「片場仲遇到幼稚園同學!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!