掃呢頁CODE去手機

2016年8月17日 星期三

張王幼倫:名人:老公搞掂!張王幼倫唔使煩投資 __,

阿仔張嘉慶同阿女張詠賢真係有心喇。慈善基金創辦人兼主席張王幼倫出席該會慈善音樂活動,獲做律師的大仔張嘉慶及做英文老師的細女張詠賢到場支持,而長女張詩賢則因在新加坡工作未能出席。問到有否培養子女音樂興趣?她自嘲:「自己唔識彈琴,少少失敗。(會唔會去學?)依家難啲,學欣賞,自己鍾意聽音樂會,老公最鍾意古典樂。」她表示子女有時間就會叫他們幫手做慈善工作,自少要培養,並謂三名仔女已懂得自動自覺。提到仔女長 ...


阿仔張嘉慶同阿女張詠賢真係有心喇。

慈善基金創辦人兼主席張王幼倫出席該會慈善音樂活動,獲做律師的大仔張嘉慶及做英文老師的細女張詠賢到場支持,而長女張詩賢則因在新加坡工作未能出席。

問到有否培養子女音樂興趣?她自嘲:「自己唔識彈琴,少少失敗。(會唔會去學?)依家難啲,學欣賞,自己鍾意聽音樂會,老公最鍾意古典樂。」她表示子女有時間就會叫他們幫手做慈善工作,自少要培養,並謂三名仔女已懂得自動自覺。

提到仔女長大後較少時間一齊去旅行?她表示:「係困難,要度。(咁下次會去邊?)會同老公(張力正)去英國歎紅酒。」提到英國脫歐,她表示:「個個都驚訝,暫時對我冇影響。(有冇喺當地投資?)唔使我理,老公理。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!