掃呢頁CODE去手機

2016年8月17日 星期三

【心急上岸?】33歲苟芸慧黐陸佑後人陸恭和 __,苟芸慧,

33歲苟芸慧近日喺大台冇咩工開,加上前年甲狀腺出事,身形肥咗少少,苟姑娘同大台申請停工半年休息,今日有周刊爆,原來苟姑娘最近成功泊碼頭,同生意人陸佑後人陸恭和拍拖,佢仲戀愛大過天,早前曾同朋友搞連鎖點心店老闆,最近要mark筍盤,最終因懶散被大股東踢走。據報道指,苟姑娘今年2月已力攻陸恭和,被影到當日悉心打扮,飯後由陸恭和送佢返屋企,近排二人感情升溫!苟姑娘日前去銅記行街,由陸恭和做司機揸Benz ...




其他影片:>>






33歲苟芸慧近日喺大台冇咩工開,加上前年甲狀腺出事,身形肥咗少少,苟姑娘同大台申請停工半年休息,今日有周刊爆,原來苟姑娘最近成功泊碼頭,同生意人陸佑後人陸恭和拍拖,佢仲戀愛大過天,早前曾同朋友搞連鎖點心店老闆,最近要mark筍盤,最終因懶散被大股東踢走。據報道指,苟姑娘今年2月已力攻陸恭和,被影到當日悉心打扮,飯後由陸恭和送佢返屋企,近排二人感情升溫!苟姑娘日前去銅記行街,由陸恭和做司機揸Benz接送,上車時苟姑娘發現有記者在場,先揸車過海,喺尖沙嘴放低苟姑娘,陸恭和就戴超開車走,苟姑娘就上咗早前有份投資嘅食肆,不過佢就冇行入去,反而去咗附近一間時裝店,同店員傾咗幾句就行後門走人,據知二人係朋友介紹認識。有傳連鎖點心店大股東之一嘅陳君宜(Qinnie)好老友,Qinnie亦都有介紹一啲有米生意朋友畀苟姑娘認識,知情者向報道講,苟姑娘開始為將來着急,唔理對方已婚定單身都係咁放電,搞到啲阿太怕咗。就住呢件事,苟姑娘透過短訊回覆傳媒查詢時表示:「我就不回應私人問題喇,專心做接落下來slimming工作,下星期就開始。」而Qinnie就透過電話回覆:「係少嚟咗,可能佢有時忙,咁我哋唔會除咗佢個名(股東),大家都係朋友,關係唔想搞到咁差。」


鍾意就快D Share啦!