網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月1日 星期一

【全程遮肚】心如霍建華唯美婚照曝光 __,霍建華,

林心如同霍建華,又係另一對恩愛到爆嘅娛圈夫婦。台灣藝人林心如同霍建華今日喺峇里結婚,而原定今晚六點舉行婚宴嘅一對新人,到依家都未有聲氣,但係佢哋就率先喺網上發放超唯美婚照,而且張張相都唔同造型咁滯。而根據官方發布嘅資料,每張相都附有肉麻到極嘅愛的宣言,包括:「今天你和我來到這裏,走進了生命中美好的時刻,彼此成為生命裏最重要的一部分...我從不會輕易許下任何諾言,也不曾為一個人如此心醉,希望你明白, ...


林心如同霍建華,又係另一對恩愛到爆嘅娛圈夫婦。

台灣藝人林心如同霍建華今日喺峇里結婚,而原定今晚六點舉行婚宴嘅一對新人,到依家都未有聲氣,但係佢哋就率先喺網上發放超唯美婚照,而且張張相都唔同造型咁滯。而根據官方發布嘅資料,每張相都附有肉麻到極嘅愛的宣言,包括:「今天你和我來到這裏,走進了生命中美好的時刻,彼此成為生命裏最重要的一部分...我從不會輕易許下任何諾言,也不曾為一個人如此心醉,希望你明白,我就在你身旁,無論你要去多遠的地方。」嗰種恩愛同肉麻法,真係令人葡萄到一個點。

不過有樣嘢好妙嘅,就係之前盛傳大肚嘅林心如,喺啲婚紗相入面,全程用手遮肚,一係就唔見肚,加上今日下晝佢由爸爸拖住進場嘅時候,個肚仔位置明顯隆起,令人更加覺得佢真係有咗。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!