網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月1日 星期一

【突破比堅尼】伍倩彤心思思想祼曬 __,伍倩彤,

伍倩彤以噴血比堅尼上陣,喺沙灘玩波搏到盡,認真吸睛。𡃁模伍倩彤(Gillian)憑33C、24、34Fit爆身材深受廣告商垂青,由於樣似影后張曼玉即獲封為「嫩版張曼玉」,更因拍攝邦民廣告成功俘虜萬千宅男心,樣靚身材正的Gillian趁夏天來臨即來個「大解放」,穿上三點式的她在沙灘上玩波波,跳起殺波不特止,還飛身救波,相當搏命。而Gillian自爆想試吓沙灘祼曬嘅滋味,想知道Gillian會揀乜嘢沙 ...


伍倩彤以噴血比堅尼上陣,喺沙灘玩波搏到盡,認真吸睛。

𡃁模伍倩彤(Gillian)憑33C、24、34Fit爆身材深受廣告商垂青,由於樣似影后張曼玉即獲封為「嫩版張曼玉」,更因拍攝邦民廣告成功俘虜萬千宅男心,樣靚身材正的Gillian趁夏天來臨即來個「大解放」,穿上三點式的她在沙灘上玩波波,跳起殺波不特止,還飛身救波,相當搏命。而Gillian自爆想試吓沙灘祼曬嘅滋味,想知道Gillian會揀乜嘢沙灘赤祼祼咁曬太陽?咁就要吼實星期三出街嘅《東網Baby》之「索女玩曬」!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!