網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月27日 星期六

【動畫●最對唔住莊思敏】有新歡吳浩康承認過錯:花心又唔止我一個 __,浩康,莊思敏,吳浩康,

現年33歲嘅吳浩康(Deep)初出道時被師姐容祖兒賜封「靚仔版Eason」,唱過《先入為主》、《洗剪吹》、《擇日失戀》等好歌;但衰在個底花,14年演藝生涯中,有過藏毒案底、傷人、周街小便、使女人錢等等負面新聞,去年更被影到一個月內連(界刂)六女,搞到同鍾舒漫婚事泡湯。噚日阿Deep接受《蘋果》專訪,除咗承認有新歡外,仲講到佢過往發生過嘅事,佢就話:「即係咁,女仔就係人都會追,我敢講花心又唔止我一個 ...




其他影片:>>






現年33歲嘅吳浩康(Deep)初出道時被師姐容祖兒賜封「靚仔版Eason」,唱過《先入為主》、《洗剪吹》、《擇日失戀》等好歌;但衰在個底花,14年演藝生涯中,有過藏毒案底、傷人、周街小便、使女人錢等等負面新聞,去年更被影到一個月內連(界刂)六女,搞到同鍾舒漫婚事泡湯。噚日阿Deep接受《蘋果》專訪,除咗承認有新歡外,仲講到佢過往發生過嘅事,佢就話:「即係咁,女仔就係人都會追,我敢講花心又唔止我一個,可能話緊我嘅人,其實又有幾多個冇試過吖....我唔係話我啱,我對我當時伴侶係好-對-唔-住。」2011年,有傳Deep因夾band再次沉迷藥物,令莊思敏忍痛分手,事後Deep喺微博留言話身邊人紛紛離佢而去,狀甚悽慘。Deep諗番都有啲眼紅紅,佢話﹕「我問自己,仲使唔使做人先?一係放(pair),一係好好做,我選擇好好做,我都要面架,我都要出街,成日都諗,我條路未行完架,就算今日我60歲都未完。」Deep話真心有檢討過,尤其同莊思敏分手,令佢醒覺有啲嘢唔珍惜就會變質,佢話﹕「我有後悔,我對佢係好衰,我真係好衰,所以臨走佢做幾多傷害我都係啱嘅。(傷害乜?)唔講嘞,嗰堆新聞有幾多真幾多假都好,但我必須要檢討。」

Deep話真心有檢討過,覺得傷害咗莊思敏。(攝影:陳志嵐) 「即係咁,女仔就係人都會追,我敢講花心又唔止我一個,可能話緊我嘅人,其實又有幾多個冇試過吖...」 Deep再沉迷藥物,令莊思敏忍痛分手。
曾經同鍾舒漫去到談婚論嫁。 試過不斷晒恩愛。 一個月內連媾六女令搞到同鍾舒漫婚事泡湯。

鍾意就快D Share啦!