網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月27日 星期六

卓韻芝:卓韻芝開騷玩自爆:我同女仔拍拖 __,卓韻芝,

卓韻芝無啦啦話自己拍拖。藝人卓韻芝(阿芝)在Talkshow中突然自爆「出櫃」。芝在暢談與婆婆之間相處趣事時,她突然自爆:「我最近拍拖啦,在場嘅男士係咪好失望呢?」她自爆拍拖的對象是個女仔,她說:「我喺度思考緊點樣同婆婆講,有次幫婆婆摺衫,就同婆婆講嗰個女仔,其實係我拍拖嘅女朋友嘅,婆婆就話佢冇棍嗰喎,我好多謝婆婆支持我,仲喺度話呢個世界冇所謂,仲反問我係咪想同我講呢啲嘢先同我摺衫。」 ...


卓韻芝無啦啦話自己拍拖。

藝人卓韻芝(阿芝)在Talk show中突然自爆「出櫃」。芝在暢談與婆婆之間相處趣事時,她突然自爆:「我最近拍拖啦,在場嘅男士係咪好失望呢?」她自爆拍拖的對象是個女仔,她說:「我喺度思考緊點樣同婆婆講,有次幫婆婆摺衫,就同婆婆講嗰個女仔,其實係我拍拖嘅女朋友嘅,婆婆就話佢冇棍嗰喎,我好多謝婆婆支持我,仲喺度話呢個世界冇所謂,仲反問我係咪想同我講呢啲嘢先同我摺衫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!