網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月19日 星期五

鄭世豪被屈流男兒淚:反駁你都嘥氣 __,鄭世豪,

鄭世豪被屈後在微博發聲,更拍下流下男兒淚的照片,睇嚟真係好嬲。無綫藝人鄭世豪於社交網上載一張落淚照片,而照片的背景是電視廣播城內化妝間,世豪留言:「被屈的心情不好受……做咗十六年第一次……反駁你都嘥氣,有道理才是正軌!」世豪事後接受《東網》訪問時謂:「的確係發生咗一啲事,當刻好唔開心,屈住咗,自己宣發咗一啲感情,但唔係想做啲乜嘢去向人投訴,冇乜特別。」堂堂一個男人都落淚,似乎世豪都屈得好痛、好hu ...


鄭世豪被屈後在微博發聲,更拍下流下男兒淚的照片,睇嚟真係好嬲。

無綫藝人鄭世豪於社交網上載一張落淚照片,而照片的背景是電視廣播城內化妝間,世豪留言:「被屈的心情不好受……做咗十六年第一次……反駁你都嘥氣,有道理才是正軌!」

世豪事後接受《東網》訪問時謂:「的確係發生咗一啲事,當刻好唔開心,屈住咗,自己宣發咗一啲感情,但唔係想做啲乜嘢去向人投訴,冇乜特別。」堂堂一個男人都落淚,似乎世豪都屈得好痛、好hurt吓!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!